Nån som hittat en fulare poster?
Sex and the city 2 postern med Sarah Jessica Parker måste varit den fulaste genom tiderna.
Här är några, men jag kan inte säga att dem är fulare än beck :P
Skrämmande att det finns folk som får betalt, bra betalt, för att göra såna där posters...
Med lite insikt i branschen får jag säga att ansvaret inte ligger på den grafiska designern som gör postern utan på uppdragsgivaren. Oftast är det uppdragsgivaren som anger vilken stil som de vill att postern ska ha och sedan gör den grafiska designern ett tiotal versioner eller fler i olika variationer. Sedan väljer beställaren ut en poster som färdigställs med lite ändringar här och där. Så ansvaret för den image som förmedlas genom postern är alltså filmbolagets.
Av ovanstående posters tycker jag att When in Rome är fulast. Den är riktigt dålig på alla sätt. Beck-postern är inte så illa, vilket man trolilgtvis inte kan säga om filmen.
Av ovanstående posters tycker jag att When in Rome är fulast. Den är riktigt dålig på alla sätt. Beck-postern är inte så illa, vilket man trolilgtvis inte kan säga om filmen.
Sant. Postade en sån i en annan tråd för ett tag sen. Twilight har t.o.m. snyggare posters.
Ja, jag tycker inte heller att Sarah Jessica Parker är vänlig för ögonen, så även jag får nog säga att postern till "Har du hört ryktet om Morgans" är årets fulaste.
Den där postern från SATC2 med hela crewet är så extremt ful och konstig att man vet inte om man ska skratta eller gråta. Parkers min och uttryck på den är fan ingen fröjd för ögat. Konstigt att hon inte håller käften stängd heller när hon plåtas, eller har hon helt missat att typ halva världen gör narr av henne för att hon ser ut som en jävla häst/åsna. Att stå och gapa på en poster, som gör ansiktet ännu längre, lär ju knappast hjälpa...
EDIT: Sen tycker jag den där postern till Expandables med vapen runte en döskalle är förbannat töntig. Men det är jag nog rätt ensam om... Ser ut som något KappAhl skulle kunna ha som "tufft" motivt på sin barnkläder för "coola" pojkar (fast vingar istället för vapen då givetvis).
EDIT: Sen tycker jag den där postern till Expandables med vapen runte en döskalle är förbannat töntig. Men det är jag nog rätt ensam om... Ser ut som något KappAhl skulle kunna ha som "tufft" motivt på sin barnkläder för "coola" pojkar (fast vingar istället för vapen då givetvis).
Av dem ovan tycker jag "When in Rome" och "Valentine's day" är fulast.
Postern till "I love you Phillip Morris" tycker jag är rätt skön. Den är medvetet överdriven och töntig och har lite självdistans. Något man inte kan säga om "Eclipse"-postern som tar sig själv på alldeles för stort allvar, där också Photoshop fått en lite för stor roll i skapandet.
Postern till "I love you Phillip Morris" tycker jag är rätt skön. Den är medvetet överdriven och töntig och har lite självdistans. Något man inte kan säga om "Eclipse"-postern som tar sig själv på alldeles för stort allvar, där också Photoshop fått en lite för stor roll i skapandet.
Jag hävdar ändå att Beckaffischen är sämst.
Man kan liksom inte bara ta ett halvsuddigt foto och sen låta nån med roller måla bokstäverna B E C K över fotografiet. Det är ju helt stört.
Man kan liksom inte bara ta ett halvsuddigt foto och sen låta nån med roller måla bokstäverna B E C K över fotografiet. Det är ju helt stört.
Ja, precis som R.P. McMurphy säger så är Expandables-postern grymt fånig.
Ja, The Expandables postern är snygg men samtidigt väldigt töntig. Beck postern måste nog vara en av de fulaste jag sett i mitt liv. Vilken fåne gjorde den?
84 inlägg
Jonah Hex-postern är ju pinsam. Foxs midja är helt omöjlig. http://www.imdb.com/media/rm588744704/tt1075747
Jo jag tror det där är Photoshopat men omöjligt är det inte att bli så smal med hjälp av en såndär klänning. Fina damer, drottningar osv på 1500-1800 talet som hade sånna klänningar fick faktist stora magproblem där bland annat tarmarna la sig annorlunda, bara att knyta snörerna hårt så såg man typ vackrare ut D:
84 inlägg
Haha, okej det kan du ha rätt i. Men det MÅSTE vara PS. Och postern är fortfarande skitful..
I love you Philip Morris, är ju skrämmande ful.
Jag har ingen som helst anledning att gilla den här bilden...
1361 inlägg
Det här är ett foto från inspelningen av Jonah Hex, alltså inte Photoshop på Megan Fox midja