Vad för sorts filmer skulle ni göra?
Jag har alltid velat göra tre saker:
Polisfilm
Ninjafilm
Svensk Action (för att bevisa att det GÅR)
va skulle ni pröva er på?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Kan inte göra annat. Ni älskar Transformers, vi "älskar inte" er. Självklart så kan inte alla vara vänner.
And Tyler:
[b:28lodwx3]PREPARE FOR GLOOORY![/b:28lodwx3]
And Tyler:
[b:28lodwx3]PREPARE FOR GLOOORY![/b:28lodwx3]
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://SkrumP.justgotowned.com/:fg0ffo67]Unge man du blev just.....[/url:fg0ffo67]
021h:
Vad kommer din storfilm att handla om?
Vad kommer din storfilm att handla om?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":2p36kchn][url=http://SkrumP.justgotowned.com/:2p36kchn]Unge man du blev just.....[/url:2p36kchn][/quote:2p36kchn]
Nja, den var inte särskilt rolig.
Nja, den var inte särskilt rolig.
Saknas
för
Inga inlägg
vad kommer den inte handla om?
Skrump (Spelad av Andreas Wilson) har precis avslutat sina studier och ska ut i vuxen världen men märker att något saknas. Hans högra hand Tyler (Stellan Skarsgård) som sitter hemma vid sin dator och försöker klura ut hur han ska spöa nästa fotbollslag på hans dator. Skrump kommer ansluta sig för att göra dom till det mest svårslagna teamet inom elit data spelande. Det finns bara en som kan stoppa dom. DU!
Detta är en Svenskt Brockeback Mountain om kärlek över gränserna.
PG-13
Skrump (Spelad av Andreas Wilson) har precis avslutat sina studier och ska ut i vuxen världen men märker att något saknas. Hans högra hand Tyler (Stellan Skarsgård) som sitter hemma vid sin dator och försöker klura ut hur han ska spöa nästa fotbollslag på hans dator. Skrump kommer ansluta sig för att göra dom till det mest svårslagna teamet inom elit data spelande. Det finns bara en som kan stoppa dom. DU!
PG-13
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":6gfo5wft]vad kommer den inte handla om?
PG-13[/quote:6gfo5wft]
Hjälp,
1. vuxen världen
2. data?
3. elit data spelande
Filmen låter lovande. Skönt att jag inte var nörden från början /o/
PG-13[/quote:6gfo5wft]
Hjälp,
1. vuxen världen
2. data?
3. elit data spelande
Filmen låter lovande. Skönt att jag inte var nörden från början /o/
Saknas
för
Inga inlägg
hehe fan skrump är så glad att dub finns här. försvinn aldrig
Kul att du tycker ord som vuxen värld,data och (ok den sista är nördig)
Kul att du tycker ord som vuxen värld,data och (ok den sista är nördig)
Saknas
för
Inga inlägg
Framförallt för att:
1. Det heter vuxenvärld
2. Det heter dator, inte data.
3. Särskrivning igen...
1. Det heter vuxenvärld
2. Det heter dator, inte data.
3. Särskrivning igen...
Saknas
för
Inga inlägg
skojade bara med er grabbar ni av några borde kunna ta lite rå humor
Skål!
Skål!
Saknas
för
Inga inlägg
Jadå. Vi älskar inte dig heller så det är lugnt.
Saknas
för
Inga inlägg
Den första länken var riktigt skoj, sista var däremot rätt smaklös tycker jag personligen.
Skrump, Tyler tycker ni någon av de är opassande/stötande säg till 021h så får han ta bort länken/länkarna.
Vad är det för musik du har i den första länken? Riktigt bra val var det.
Skrump, Tyler tycker ni någon av de är opassande/stötande säg till 021h så får han ta bort länken/länkarna.
Vad är det för musik du har i den första länken? Riktigt bra val var det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Thomas":3dnpi4o4]Den första länken var riktigt skoj, sista var däremot rätt smaklös tycker jag personligen.
Vad är det för musik du har i den första länken? Riktigt bra val var det.[/quote:3dnpi4o4]
Haha. Thomas, du känner väl oss? Det sårar oss inte, det peppar oss Vi är inte lika kinkiga som många andra här på forumet.
Vad är det för musik du har i den första länken? Riktigt bra val var det.[/quote:3dnpi4o4]
Haha. Thomas, du känner väl oss? Det sårar oss inte, det peppar oss Vi är inte lika kinkiga som många andra här på forumet.
Saknas
för
Inga inlägg
Asså SkruMp en sak bara är du och Tyler kompisar eller dödsfiender? Det blir förvirrande.
Saknas
för
Inga inlägg
Haha. Vi är bästa polare. Men vi gillar att vara lite hatiska mot varandra också. Men innan så var det han och jag mot alla i princip. Men efter att jag kom tillbaka från bannen så kör vi varsitt spår istället.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":2oiza5b0]Haha. Thomas, du känner väl oss? Det sårar oss inte, det peppar oss Vi är inte lika kinkiga som många andra här på forumet.[/quote:2oiza5b0]
Jo då jag känner er allt och tror inte ni bryr er om det men eftersom det är ett skämt på er bekostnad har ni rätten att kräva att han tar bort det. Känns som att jag måste upplysa om det ifall ni mot förmodan skulle ta illa upp.
Jo då jag känner er allt och tror inte ni bryr er om det men eftersom det är ett skämt på er bekostnad har ni rätten att kräva att han tar bort det. Känns som att jag måste upplysa om det ifall ni mot förmodan skulle ta illa upp.
[quote="021h":3ep145zg][url=http://SkruMp.and.Tyler.willbedefeated.com/:3ep145zg]Mitt intro till min kommande storfilm[/url:3ep145zg][/quote:3ep145zg]
Alla har sin smak
Alla har sin smak
Haha "En svensk Brokeback Mountain", klockrent! Blir nästan sugen på att börja klottra på ett manus.
6342 inlägg
Den första var okey, den andra var riktigt smaklös. Men men, om ni nu hatar (för stark ord?) Tyler & SkruMp, varför ens lägga ner tid på dom?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2mt563v1]Den första var okey, den andra var riktigt smaklös. Men men, om ni nu hatar (för stark ord?) Tyler & SkruMp, varför ens lägga ner tid på dom?[/quote:2mt563v1]
För dom är som dom är. Vi bara skrattar åt dem
För dom är som dom är. Vi bara skrattar åt dem