Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Inte om du frågar Malick.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
jag föredrar själv after effects framför nodbaserade prgram som t.ex Nuke. Kan iofs ha och göra med att det är After Effects man har lärt sig tack vare Andrew Kramer och Co där ute för alla tutorials som inte finns för de andra programmen. kommer ihåg när jag såg ett seminar för nuke och en kille gick igenom hur man gjorde en grej och det tog mig ungefär en minut att tänka igenom hur jag skulle göra det i AE och få det minst lika bra.
106 inlägg
för
106 inlägg
Kanske inte passar in här, men här är en 1-minutsfilm som listar mina favvofilmer.
http://www.youtube.com/watch?v=Tf6IKpWbUzk&feature=channel_video_title
133 inlägg
för
133 inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=8WnrZDV9aVw
Gjordes under oerhörd tidspress och är dessutom min första film. 
Nöjd med manuset men utförandet blev lite mediokert!
889 inlägg
för
889 inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=DHGlxArjFOQ
En random film jag gjorde med två klasskamrater. Blev ganska bra faktiskt. Kolla gärna in och säg vad ni tycker! Ljudet är lite dåligt dock...

http://www.youtube.com/watch?v=HfRX94Fvfic
Det här är ett "reportage" jag gjorde under ett projekt kallat "ANT-projektet" Alkohol/Narkotika/Tobak. Blev också rätt bra. Kolla in och säg vad ni tycker! Hade uppskattats rejält! :)
430 inlägg
för
430 inlägg
@Jonathan
Du måste ju skriva ordningen på filmerna.
106 inlägg
för
106 inlägg
Ordningen är inte så viktig, även om de är i ordning så tycker jag att en siffra längst ner förstör lite.
430 inlägg
för
430 inlägg
Du behöver inte klippa in nr i filmen men kanske kan posta en top40 i filmbeskrivningen. Så man efteråt kan kolla vilka filmklipp det är.
106 inlägg
för
106 inlägg
Åh ok, tänkte inte på det. I shall see to it.
106 inlägg
för
106 inlägg
yeah, well, you know, thats just like, your opinion, man
61 inlägg
för
61 inlägg
asså du behövve itte va så tasski
http://www.youtube.com/watch?v=lMWc7y3kua4&feature=channel_video_title
http://www.youtube.com/watch?v=vjTay7EFjo8&feature=relmfu
61 inlägg
för
61 inlägg
ok
61 inlägg
för
61 inlägg
Jag tycker inte riktigt att det hör hit. Jag tycker att det är fantastiskt att nästan vem som helst kan spela in egna filmer och jag uppmuntrar det hellre än att sitta och säga att det är jävla dynga. Nästan ingen som börjar spela in film gör något klockrent med en gång.
106 inlägg
för
106 inlägg
Genom att lägga upp sina usla filmer här kan man få feedback från folk som gillar film, och då kan man se vad man behöver ändra för att bli bättre, och på så sätt utvecklas man. Så det är väl bra att du säger till om du tycker att nåt suger, men du kan vara lite mer specifik i vad det är som suger. Du kanske tycker allt suger, men ändå.
61 inlägg
för
61 inlägg
Jag håller med, och tycker att du har rätt att tycka och skriva vad du vill. Jag bryr mig inte om du kallar mig mupp eller tycker att folk bör skämmas för att de delar med sig av en film de har spelat in. Det är helt upp till dig, och jag säger inte att du har fel, eller att du har gjort fel.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Wolfen: Det här är en filmsida så folk ska självklart få lägga upp sina filmer. Lägger man upp en film ska man absolut kunna ta att folk har åsikter och ger kritik. Men det ligger väl ett visst ansvar på personen som ger kritiken också, tycker du inte det? Ska man ge kritik så ska det väl ändå vara konstruktiv kritik som kan hjälpa personen i fråga att göra saker och ting bättre nästa gång.
Du ger ju inte kritik, du är bara fruktansvärt respektlös och kränkande när du gormar om hur värdelösa alla är. Jag tror inte att någon här vill läsa massa nedvärderande skit från dig, jag vet inte hur många personangrepp du gjorde. Orkade inte läsa all dynga du skrev!
Har du inget vettigt att skriva så kan du låta bli att skriva överhuvudtaget!
1289 inlägg
för
1289 inlägg
Håller helt med Marcus.

[color=#333333=#333333]Sen att du  är så ryggradslös att inte du inte kan säga om du tycker något är bra eller dåligt, det är dit val.[/color]

[color=#333333=#333333]Jag tror de flesta här inte har några som helst problem med att vara ärliga och kommentera om något är bra eller dåligt, men man vill ju kunna kommentera på ett konstruktivt sätt och inte bara vara elak. Det finns vissa människor som känner sig extra stolta över att dom alltid säger vad dom tycker (visst det är en bra egenskap), men många av dessa människor uppfattas ofta som elaka, spyr ut sig dynga, och kommenterar sällan något på ett konstruktivt sätt. Att göra det bakom en datorskärm dessutom är jävligt fegt. Tycker du, Wolfen, att du på ett schysst sätt "kritiserar" dessa människor när du bara kommer med massa påhopp?[/color]

[color=#333333=#333333]hahahahahha fyfan vad är det för ticksidiot som sitter och skriker i soffan med urkass engelska.[/color]
[color=#333333=#333333]...att inte människor skäms.[/color]
[color=#333333=#333333]Ful han är i "Invandraren". Lär dig engelska![/color]
[color=#333333=#333333]Talanglösa är vad ni är,  sluta spela rolig din mupp.[/color]
[color=#333333=#333333]...om någon av dessa lurvar mot förmodan skulle lyckas gud förbjude.[/color]

[color=#333333=#333333]Naturligtvis tycker jag man ska får säga om man tycker något är dålig, men då får man säga vad som är dåligt också, och man behöver inte vara elak heller. Var lite schysst för fan![/color]
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Jag utmanar dig, Wolfen. Gör en egen film och lägg upp här. ;)
3198 inlägg
för
3198 inlägg
"vinna".... film är ingen tävling. det finns en anledning till att de bytte från "the winner is..." till "the oscar goes to..." och du vet inte om du inte försöker. men däremot så skulle du få mycket större förståelse för det. och respekt mot dem som håller på med det. man måste ta det för vad det är, det är därför många guldkorn klassas som "dålig film", för man ser det inte för vad det är. Jag har några dåliga filmer i hyllan (riktigt usla skulle många kalla dem), men man kan inte kolla på Hausu ([size=12=12]http://www.imdb.com/title/tt0076162/) och förvänta sig Transformers specialeffekter, Tarantinos manus eller Gudfaderns skådespel. Det är inte menat som det. Samma sak med folks egna filmer. Alla här är amatörer som tycker om att göra film och berätta sina historier. Och framför allt få folk att titta på dem och veta vad dem tycker. Som filmskapare är det ett av de värsta ögonblicken jag vet när en film visas, oavsett om det är första eller 75e gången. Det är bära eller brista varje gång. Men för varje gång man hittat någon som tyckt om den så är det värt det. Det är den mest underbara känslan som finns. Jag har kanske inte gett feedback till alla, men jag har tittat på varenda film som postats här. Alla har inte varit superbra, en del riktigt dåliga. Men t.o.m. dem fick mig att känna nåt. Om det var skratt eller gråt, glädje eller ledsamhet... det spelar ingen roll. Jag kände nåt, och alla hade något gemensamt: berättarglädje. Det är den största delen, något jag saknar hos många filmer som gjorts av äldre, mer erfarna människor. jag uppmuntrar alllihopa att fortsätta, man kan bara bli bättre.[/size]
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Hempo22: AMEN!!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden