Vad för sorts filmer skulle ni göra?
Jag har alltid velat göra tre saker:
Polisfilm
Ninjafilm
Svensk Action (för att bevisa att det GÅR)
va skulle ni pröva er på?
Haha ja den var faktiskt ganska kul! Skön idé med, även om man anade hur det skulle gå efter en stund men det blev kul som sagt under vägen. Gillade den med!
Bra gjort Hampus!
"Läraren" ser förövrigt ut som en blandning mellan Philip Seymour Hoffman och John Malkovich, so yeah... halva inne redan där liksom :)
"Läraren" ser förövrigt ut som en blandning mellan Philip Seymour Hoffman och John Malkovich, so yeah... halva inne redan där liksom :)
1593 inlägg
Bra jobbat Hampus! King e du! Glad att se mina elever agera framför kameran och roligt att detta var början till ett gott samarbete mellan oss! ;) Att filmen vann publikens pris på Tellus filmfestival visar att folket redan gillar vad de ser! ;)
Snyggt och stilrent. Bra gjort Hampus. Dimitri hur gar det med eran film som ni skulle gora? En trailer snart eller?
1593 inlägg
Har suttit på klippbordet hela dagen idag! Tar långt tid att gå igenom allt material och sätta tempot i filmen! Ljudarbete, lite specialeffekter och färgkorrigering kvar så kommer ni att kunna ta del av vår psykologiska thriller! Premiär senast augusti! Återkommer med info längre fram! Och trailer lär komma snart! Det är på Hampus bord och grabben jobbar kvickt! ;)
@Latorre. Fan vad gött det låter, jag är väldigt peppad på det här projektet och du och Hampus är jätteduktiga som lägger ner så mycket tid på detta :) Keep it up!
@Dimitri Sounds good to me
Riktigt bra Hampus! Snyggt, och opretentiöst samt kul! Ser fram emot er psykologiska Thriller!
tackar för alla lovorden :)
har en del jobb som måste göras, men en trailer till dimitris film kommer ASAP :D
har en del jobb som måste göras, men en trailer till dimitris film kommer ASAP :D
Jag och brorsan gjorde en ny stop motion film och det tog några veckor! Det är en claymation film, blev väldigt nöjd med resultatet! Inspirerat av de gamla japanska samurajfilmerna! Från till exempel Kurosawa, Okamoto och Kobayashi![url=http://www.imdb.com/name/nm0462030/?ref_=tt_ov_dr][/url] ;)
Ta gärna en titt!
http://www.youtube.com/watch?v=7lWe8lmmvSQ
Ta gärna en titt!
http://www.youtube.com/watch?v=7lWe8lmmvSQ
Bestämde mig för att gå igenom lite material i kameran och hittade lite kul med mina hundar.
En hundactionfilm med en "plot". Tror jag i alla fall.
Länk
En hundactionfilm med en "plot". Tror jag i alla fall.
Länk
1593 inlägg
@Phip Hahahaha riktigt najs!! Bra jobbat!! Skönt och se att det inte är PG13 på den! ;)
Phip Riktigt bra jobbat! Ska ni göra fler?
Hahaha! Har inte sett alltför många samurajfilmer men kan helt ärligt säga att det där är den bästa jag har sett.
Tack alla! Kul att ni gillade den!
AntonKane: Jo det blir fler filmer men det är nog inte samma samuraj tema i nästa, måste ju variera sig och det är alltid kul att prova lite nytt, men ja det kommer mer stop motion filmer framöver. :)
AntonKane: Jo det blir fler filmer men det är nog inte samma samuraj tema i nästa, måste ju variera sig och det är alltid kul att prova lite nytt, men ja det kommer mer stop motion filmer framöver. :)
1593 inlägg
Det ser jag fram emot! Det var ett riktigt snyggt hantverk ni fick ihop med er lilla film! Me like! :)
Ha ha my god det var bland det bästa jag någonsin har sett! Keep it going Phip!
Tackar! Det var jag och moviemaster som gjorde den tillsammans! :)