Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Kathy, gör en sån där video istället [url=http://www.youtube.com/watch?v=4URv8pEGwx4:kfxyst9u]Den här[/url:kfxyst9u]

Fast med en annan låt och tema
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":1720hcgr][url=http://kathyweezly.livejournal.com/220035.html?mode=reply:1720hcgr]Här är den riktiga filmen (Trailern)[/url:1720hcgr]

Jag hoppas att den blir iallafall bättre.[/quote:1720hcgr]

nja tyvärr, inte min humor riktigt. Men jobba bara vidare. Det viktigaste är att man har kul och prövar på allt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vill passa på att tacka allihopa för mer eller mindre bra feedback, och jag går efter popcornemils ord - Man ska ha kul och prova allt.

Ville också säga att humorn i trailern är inte precis allas humor, så att ni vet.

Och en hälsning från huvudskådisen: Uhgas.

--------------

Nästa filmprojekt är en udda drama som heter [b:3i9oiqlu]"20% Rabatt på Elände"[/b:3i9oiqlu]

[quote:3i9oiqlu]Kundvagnsvakten Peter och den smått udda fotograftjejen Frida bor i samma lägenhet, och var ihop tills Valborgsmässoafton, då Peter, som var berusad, blev otrogen och dom gjorde slut.
Eftersom Peter och Frida inte kan flytta ut tills studentdagen, då båda tar studenten, så måste dom stå ut med varandra, tills Frida flyttar ihop med den där jävla indiekillen Johan, men ju tiden går - Vill dom verkligen flytta isär?[/quote:3i9oiqlu]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
om jag hade gjort en film skulle det vara en halloween film eller Fredagen den 13 e eller uppföljare till amerikanska Godzilla 1998.
412 inlägg
för
412 inlägg
Jag tycker det är skitkul när folk gör egna filmer! Hyllningar till det man älskar och har växt upp med!

Jag och två kamrater gjorde en film som projektarbete, den e färdig och vi slängde upp trailern på Youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=vy7S4moLjXk

Filmen blev 90 minuter lång. De som har sett den har tyckt att den var himla underhållande samtidigt som den innehöll både ris & ros. Det är vår hyllning till filmer vi älskar.

Vi har fyllt den med små parodier och hyllningar till klassiska filmer och scener.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
verkligen "lynchad", Carnage. fattade inte ett jota
412 inlägg
för
412 inlägg
Jo... en relativt intetsägande trailer... men det finns en tanke bakom det...
när det nalkades redovisning, var vi självfallet inte klara med filmen, så vi klippte ihop en ytterst intetsägande trailer, för att (förhoppningsvis) öka nyfikenheten hos våra cyniska kamrater...

Hörru, Hempo, måste fråga hur du lyckades få så många att ställa upp i din film?
Vi hade smärre problem med det... vi delade upp runt 10 karaktärer, på 4 skådespelare... men å andra sidan var det en rätt kul utmaning att se hur många olika karaktärer man kunde gestalta, utan att bli jäkligt repetiv...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Carnage Candy":38v9zchu]Hörru, Hempo, måste fråga hur du lyckades få så många att ställa upp i din film?
Vi hade smärre problem med det... vi delade upp runt 10 karaktärer, på 4 skådespelare... men å andra sidan var det en rätt kul utmaning att se hur många olika karaktärer man kunde gestalta, utan att bli jäkligt repetiv...[/quote:38v9zchu]

hehe, så var det för mig med början. min och polarnas första "långfilm" var det typ bara oss själva i rollerna. jag hade bara två roller, men eric hade 3-4. sån tär lite småroligt. men nu för tiden vänder man sig till "skådespelare". För projektarbetet så gick vi till estetiska programmet på skolan, och för kortfilmen så gick jag till ett högstadie som skolan hade ett samarbete med. Vi filmar deras teater varje år och jag använder dem i en film. så är det mellan media och estet på gymnasiet också. så en hel del handlar om tjänster och gentjänster.
412 inlägg
för
412 inlägg
Aha, ok. Smart.

Ska försöka göra en splatterfilm, med ett gäng polare så småningom. Bara för skojs skull. Har vi brist på "Skådisar" Kanske vi kan gå samma väg!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Carnage Candy":3079tltm]Aha, ok. Smart.

Ska försöka göra en splatterfilm, med ett gäng polare så småningom. Bara för skojs skull. Har vi brist på "Skådisar" Kanske vi kan gå samma väg![/quote:3079tltm]

säkerheten först! splatter innebär en hel del apparater när blodet ska flyta och splatta iväg.
412 inlägg
för
412 inlägg
"Carnage Candy" är inte helt taget ur luften...

När det kommer till blod, slem och grafiskt våld är vi som bäst... ljussättning, utrustning och "skådespeleri" är däremot en annan femma...

men oj vad kul man har åt att sitta och försöka spela in en seriös dialog, när man skulle föredra att visualisera ond bråd död, för att kunna stilla sin blodiga tillfredsställelse!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
visst. men om det går lite fel så är det bara att tänka på en sak: "Smärta är tillfälligt, film är för evigt"
412 inlägg
för
412 inlägg
Så sant!
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="hempo22":3jdszkua]visst. men om det går lite fel så är det bara att tänka på en sak: "Smärta är tillfälligt, film är för evigt" [/quote:3jdszkua]

jag bröt benet en gång under en inspelning och en gång fick jag en kanna i huvudet, det var inte bara tillfälligt
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Har det verkligen inte läkt än?
989 inlägg
för
989 inlägg
Inte dom psykiska skadorna
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://SkruMp.and.Tyler.willbedefeated.com/:9xpo57h8]Mitt intro till min kommande storfilm[/url:9xpo57h8]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":2xydwg63][url=http://SkruMp.and.Tyler.willbedefeated.com/:2xydwg63]Mitt intro till min kommande storfilm[/url:2xydwg63][/quote:2xydwg63]
Hahaha faan vad skön!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Aahahahhaha. Jag tror jag smäller av! Det är kul att du ser oss som ett sånt hot. Vi glädjs åt det och tar gärna upp fighten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":3qfehrc5]Aahahahhaha. Jag tror jag smäller av! Det är kul att du ser oss som ett sånt hot. Vi glädjs åt det och tar gärna upp fighten.[/quote:3qfehrc5]

Kul att du gilla den

[url:3qfehrc5]http://www.youtube.com/watch?v=mYvNMDQ-lns[/url:3qfehrc5]
Några vänner gjorde ett arbete på mdh om att göra en promo video för skolan och vad lärarn sa håller jag tyst om
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden