Första filmen jag såg på det nya året var Mr. & Miss Smith 0.15.
1361 inlägg
Samma här
Mr and Mrs Smith på SVT 1
Mr and Mrs Smith på SVT 1
401 inlägg
The Squid and the Whale kl 03.00, nu ska jag på bio och se min andra film 2010 - The Imaginarium of Dr. Parnassus :)
Såg Hotet, men vi började se den innan 12 så den räknas nog inte. Ska se Sherlock Holmes på bio i Lund kl 21:10 i kväll. Det blir nog den första.
1197 inlägg
Jag såg Taken idag som min första film på det nya året och fortsatte med B-skräckisen The Skeptic..Skön inledning på det nya året..
Såg precis klart (500) Days of Summer, och den funkade väldigt bra även denna gång.
Såg precis Two lovers, en fantastisk film med Joaquin Phoenix och Gwyneth Paltrow som till min förvåning inte fanns här på moviezine. Rekommenderas starkt. :)
Sag mig just precis i spegeln, samsta skit jag sett !
Såg precis om Lammen tystnar och är början på mitt "Hannibal" matathon.
Har ju så klart sett alla filmerna förut men ser ofta om filmer jag tycker är bra.
Har ju så klart sett alla filmerna förut men ser ofta om filmer jag tycker är bra.
Jag såg precis klart On the Waterfront (1954) med Marlong Brandon i huvudrollen. Väldigt bra film med otroligt bra skådespeleri! Imorgon skall jag se Spartacus (1960) och Lawrence of Arabia (1962) i min hemmabio på 120" duk. Det blir nästan 7 timmars film imorgon så jag måste sova gott och länge inatt. Jag måste också rada upp med några goda Red Bull och lite popcorn. Mitt mål är att se 300 osedda filmer under 2010. Jag kommer givetvis se om vissa filmer som jag sett tidigare så det blir runt 400 filmer som jag kommer se detta år.
precis hemkommen från sherlock holmes och det var en fin start på nya filmåret.
Såg precis Scherlock Holmes. Riktigt fin rulle. Guy Ritchie gör det igen. Snuskigt bra skådespel av Robert downey jr!
The Last Samurai, skön gammal goding, en av Cruise' bästa måste man väl säga, kanske är på tiden att jag ser magnolia ändå..
[color=#000000=#000000]Daniel Kiland[/color]: Jag såg den idag också. Lite småseg i mellan åt, men fan va dem lappade ihop det bra i slutet...
Ja ...blev inget Sherlock for mig...|Sherlock ! men kul att hora lite bra kritik om den, da far ju jag ta ansvaret pa mej och kapa skiten hihihi...Vinyard, vilken lista ! har typ samma stuff mene....sjalv groggar jag pa Red Bull, svettningar, klappningar, men Spartacus...jag e imponerad ! Tony vs Kirk....bara vantar pa att de ska gora en remake, klockren klassiker. Har sjalv inkopt * lite for mycket, vi svalter har enligt....who cares* Scarface Bluray finally, Gladiator, Goodfellas, Apocalypse Now Dir., Falling Down, Braveheart, Payback, Apocalypto, assa son dar trakig box e inte saker pa titlarna, sedan aven Its always sunny in Philadelphia...tack nagon har pa Moviezines forum...laste och kande ah, passar mig utmarkt....klockren serie. Inte battre an 3rd rock from the sun, men adios Friends och Seinfeld...gillar alla i Seinfeld UTOM Seinfeld, haller med Babben Larsson dar. Jaja, hursomhelst, detta har kostat mig over 5000 i december, sen julklapparna.....MEN e inte skyldig nagon en spann, hyr bra av farsan * en kuk tankte jag skriva hehe, en kak * och vill att Jagarna 2 blir bra, eller
Mr. and Mrs Smith fick äran :P
Och efter det blev det trick or treat och inglorius basterds!
Förlåt för dubbel posten. (Varför går det inte att ta bort sina inlägg?)
Förlåt för dubbel posten. (Varför går det inte att ta bort sina inlägg?)