699 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
699 inlägg
Söker en film jag såg för länge sedan. Vad jag kommer ihåg så var den var inte särskilt bra men det har varit en störande känsla länge att jag inte kan komma på vilken det är.
En man jobbar på ett företag och är övertygad om att han kommer få en befodran. Han börjar typ spendera pengar han och hans fru inte har än men som han då är övertygad om att han kommer få. När det kommer till kritan så blir det inte han som får befodran och han tar livet av sig på kontoret (tror jag).
Hans fru ska typ hämnas på hans chef och tar sig in i familjen som privatlärare åt sonen eller nått sånt. 
Detta är det jag kommer ihåg, det bör vara en thriller....
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Jaja den där, jo den är rätt bra!
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Bonk: Vad var det du tyckte var bra? Själv tyckte jag faktiskt den sög rätt hårt.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Menar du Handen som gungar vaggan?
699 inlägg
för
699 inlägg
Bonks kommentarer är alltid lika givande
David, den påminner lite om Handen som gungar vaggan men familjens son är äldre
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jaha, då har jag nog ingen aning tyvärr.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Efter att jag googlat på "husband suicide wife revenge boss" så fick jag förslag på Thy Neighbor's Wife.

Handling: "When Ann's husband Chris takes his own life after losing his Beverly Hills job, she vows revenge on the man who fired her husband and on the woman who got the vice presidency Chris wanted. Ann deals with the firm's owner in a flash in a very quick and noisy 'accident', but she takes her time with the new V.P., Nicole Garrett, a diabetic with a rocky marriage to Scott, a lawyer who drinks too much and with two kids: Darla, a rebellious senior in high school who wants more freedom; and David, a son who'll soon be visiting from college. The Garrett's household also includes Karina, an Au pair. After murdering Karina and hiding the body, Ann charms her way into the Garrett household, as 'Anna Johnson' where she sets about widening the riff between Nicole and Scott, while encouraging the self-destructive Darla to go all the way with a prospective boyfriend, and seducing both Scott and the naive David. 'Anna' also slowly begins to poison Nicole by switching her insulin with a slow acting poison."

699 inlägg
för
699 inlägg
hm, kan vara, får ta o kolla upp den
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden