Visa första inlägg
3462 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
3462 inlägg
Det känns inte rättvist att behöva välja mellan två mästerverk från två helt olika genrer. Men med kniven mot strupen vinner Ridley Scott.

Gladiator får det bli.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker Gudfadern är rätt så överskattad så jag väljer som de flesta redan gjort, [b:2481cg53]Gladiator[/b:2481cg53]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att Gudfadern är klasser bättre än Gladiator. Vad sysslar alla här med.....

Gudfadern får min röst!!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Känner, precis som förra omröstningen att det är två riktigt bra filmer men Gudfadern ligger enligt mig ändå på en helt annan nivå.

[b:wpydbmo8]Gudfadern[/b:wpydbmo8]
870 inlägg
för
870 inlägg
The Godfather: Part I
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gudfadern
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:n01z4ly9]Gladiator[/b:n01z4ly9] är helt enkelt den bättre filmen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Så förbannat svårt...får bli gladiator!
821 inlägg
för
821 inlägg
Får nog bli Gladiator
1055 inlägg
för
1055 inlägg
Gladiator!..Den måste bara vinna hela
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gladiator
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[size=150:2j4o73nd=150:2j4o73nd][b:2j4o73nd]Resultat Semifinal 1[/b:2j4o73nd][/size:2j4o73nd]
[color=green:2j4o73nd=green:2j4o73nd]1: Gladiator | 17[/color:2j4o73nd]
[color=darkred:2j4o73nd=darkred:2j4o73nd]2: The Godfather: Part I | 6[/color:2j4o73nd]

[b:2j4o73nd]Viktig information[/b:2j4o73nd]
Ronden avslutas fredag 23.59, nästa rond läggs troligtvis upp dagen efter.

[u:2j4o73nd]Läs igenom första inlägget och det här ordentligt.[/u:2j4o73nd]

Skriv inga kommentarar här utan i [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2056:2j4o73nd]Allmänna diskussioner om Filmmästerskapet[/url:2j4o73nd].

Endast medlemmar får rösta.

Det är nu dags för den första kvartsfinalerna, [u:2j4o73nd]rösta endast om ni har sett båda filmerna som möts.[/u:2j4o73nd]

Rösta genom att skriva den/de filmerna nu tycker ska vinna fajten mot den andra genom att skriva filmens namn och gärna en kommentar till varför ni röstar på den.

Resultatet presenteras på lördag och till skillnad mot de andra utslagstrådarna så kommer jag inte att presentera ställningen mitt i röstningen. Jag gör så för att spänningen inte ska förstöras. (Räkna inte ihop rösterna själva och skriv den aktuella ställningen i tråden.)

[size=150:2j4o73nd=150:2j4o73nd][b:2j4o73nd]Semifinal 2[/b:2j4o73nd][/size:2j4o73nd]
Schindler´s List vs LotR: The Fellowship Of The Ring
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
LoTr. Schinlders list är en otroligt bra film. Men Första LoTr filmen är fan ännu bättre.
563 inlägg
för
563 inlägg
schindler....
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Nej, enough is enough, Schindler's List är det bättre filmen. Inget snack om saken. Hur härlig och underbar FOTR än må vara så är Schindler's List ett mästerverk. Det är Spielbergs bästa och en otroligt stark film med strålande skådespelarinsatser.

Jag har redan bestämt mig för vilken film som förtjänar att vina hela tävlingen av de filmer som är kvar nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Helt klart det är bara en film som man ska alltid rösta och det är ...

[size=200:2bqbaoys=200:2bqbaoys][color=red:2bqbaoys=red:2bqbaoys]SCHINDLER`S LIST[/color:2bqbaoys][/size:2bqbaoys]
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Schindler's List.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Röstar på Schindler's List som är en klart bättre film
684 inlägg
för
684 inlägg
FotR, bästa filmen i trilogin och nån av dom måste gå till final...Schindlers är en grym film men når inte riktigt ända fram.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
The Fellowship Of The Ring.

Tycker inte om schindler's list. visst, den är jättrebra, men jag blir uttråkad av den till slut.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden