Visa första inlägg
1055 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1055 inlägg
Det var inte lätt, måste ändå säga LOTR
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Schindler's List

För att förvarna er, i finalen så ska ni inte rösta här utan skicka ett PM eller kontakta mig via msn om vilken film ni röstar på. Mer information om det kommer på lördag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
LotR: The Fellowship Of The Ring
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Schindler's list.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[size=150:3tb5abls=150:3tb5abls][b:3tb5abls]Resultat Semifinal 2[/b:3tb5abls][/size:3tb5abls]
[color=green:3tb5abls=green:3tb5abls]1: Schindler´s List | 19[/color:3tb5abls]
[color=darkred:3tb5abls=darkred:3tb5abls]2: LotR: The Fellowship Of The Ring | 12[/color:3tb5abls]

[b:3tb5abls]Viktig information[/b:3tb5abls]
Finalen avslutas fredag 23.59, vinnaren presenteras dagen efter.

[size=150:3tb5abls=150:3tb5abls][u:3tb5abls]Läs igenom det här inlägget ordentligt så att ni vet vad som gäller.[/u:3tb5abls][/size:3tb5abls]

Skriv inga kommentarar här utan i [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2056:3tb5abls]Allmänna diskussioner om Filmmästerskapet[/url:3tb5abls].

Endast medlemmar får rösta.

Rösta endast om ni har sett båda filmerna som möts.

Ni röstar genom att skicka ett PM till mig med rubriken FILMMÄSTERSKAPET där ni skriver den film ni tycker ska vinna, undantaget är om ni har min msn då ni också kan skriva det där.

Jag gör så här för att ingen ska ha en aning om vilken film som kommer att vinna. Det är inte heller tillåtet att skriva i diskussionstråden vilken film ni tycker ska vinna, gör ni det raderas inlägget omedelbart. Allt för att inte förstöra spänningen...

Jag kommer att uppdatera det här inlägget med de som har röstat och när tävlingen är avslutad kommer jag även att lägga dit vilken film ni har röstat på.

[size=150:3tb5abls=150:3tb5abls][b:3tb5abls]Le Grande Finale[/b:3tb5abls][/size:3tb5abls]
Gladiator vs Schindler´s List
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":60g68v0n]Du ska kanske läsa igenom Thomas senaste meddelande igen Media_Mogul för det står nämligen att du ska skicka ett pm till Thomas med din röst, inte skriva den i tråden. [/quote:60g68v0n]

*Suck* Precis som väntat så finns det dom som inte klarar av att läsa instruktioner...

"Läs igenom det här inlägget ordentligt så att ni vet vad som gäller. "

"Skriv inga kommentarar här utan i [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?t=2056:60g68v0n]Allmänna diskussioner om Filmmästerskapet[/url:60g68v0n]."

[b:60g68v0n]De som har röstat i finalen[/b:60g68v0n]
Hempo22 - Gladiator
Alexander - Schindler´s List
Leaf - Schindler´s List
Filmgalen - Schindler´s List
Thomas - Gladiator
Rilopoz - Gladiator
Spikey - Schindler´s List
Círdan - Gladiator
Pejau - Schindler´s List
Bursmaklaren - Gladiator
Popcornemil - Schindler´s List
Skrump - Schindler´s List
Richie - Schindler´s List
ROTK - Schindler´s List
Flaskan - Schindler´s List
Mejlin - Schindler´s List
Luke - Schindler´s List
Matte_Cool_3 - Gladiator
Jurassic_Boy - Schindler´s List
Andolini - Schindler´s List
Madson - Gladiator
Mats - Gladiator
Waterboij - Schindler´s List
Loveli - Gladiator
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bara en påminnelse för er som inte har röstat eller som inte gjort en godkänd röstning så avslutas röstningen ikväll 23.59.

Har ni inte röstat/gjort en godkänd röst, skicka ett pm med rubriken filmmästerskapet till mig och namnet på filmen ni röstar på eller kontakta mig via msn.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Och vinnaren av Filmmästerskapet är...

[color=red:pviu1t1f=red:pviu1t1f][size=200:pviu1t1f=200:pviu1t1f]Schindler´s List[/size:pviu1t1f][/color:pviu1t1f]

Resultatet blev 15-9 och de röstande och vilken film de röstade på kan ni se 2 inlägg upp.

Värdig vinnare eller inte? Säg din åsikt i [url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=148985#148985:pviu1t1f]Allmänna diskussioner om Filmmästerskapet[/url:pviu1t1f].
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden