Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="hANSSON2k":1mek98gs]Anthony Michael Hall[/quote:1mek98gs]
Rätt! Och sommarens storfilm är naturligtvis Den Mörke Riddaren.
Rätt! Och sommarens storfilm är naturligtvis Den Mörke Riddaren.
Allright!
Då kör vi en enkel!
Då kör vi en enkel!
Saknas
för
Inga inlägg
Charlton Heston. Bilden är väl från ap-planeten ett eller två möjligen?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Voldo":je0z4nai]Louise Lasser ?[/quote:je0z4nai]
Nej, min dam är född några år tidigare.
Nej, min dam är född några år tidigare.
Saknas
för
Inga inlägg
En ledtråd: hennes make är nog mer känd för den breda massan. Han lever vidare medan hon själv passerade vidare för något år sedan.
Saknas
för
Inga inlägg
Ny dag ny ledtråd.
En låt med samma namn som hennes mest kända roll skrevs speciellt för henne, filmen kom för 41 år sedan.
Hennes make jobbar i komedibranchen och får nog historiskt sett räknas till de största, även om han inte är min favorit.
En låt med samma namn som hennes mest kända roll skrevs speciellt för henne, filmen kom för 41 år sedan.
Hennes make jobbar i komedibranchen och får nog historiskt sett räknas till de största, även om han inte är min favorit.
Saknas
för
Inga inlägg
^^^
Har endast läst det men det låter som Anne Bancroft. The Graduate kom ut 1967 har jag för mig.
Har endast läst det men det låter som Anne Bancroft. The Graduate kom ut 1967 har jag för mig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Street Scum":39yx239e]^^^
Har endast läst det men det låter som Anne Bancroft. The Graduate kom ut 1967 har jag för mig.[/quote:39yx239e]
Hell Yeah! Ms. Robinson var låten jag hintade. Din tur.
Har endast läst det men det låter som Anne Bancroft. The Graduate kom ut 1967 har jag för mig.[/quote:39yx239e]
Hell Yeah! Ms. Robinson var låten jag hintade. Din tur.
Saknas
för
Inga inlägg
Rätt.
"Anybody seen Richie?"
"Anybody seen Richie?"