Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Kan man få sig en liten ledtråd?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Mjo, han har haft en del skumma roller den snubben. Har bland annat en roll i en action-rulle från 97' där han spelar en seriemördare..
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":25w3j2n5]jag tror vi behöver mer hjälp![/quote:25w3j2n5]
Har bland annat en roll i en action-rulle från 97' där han spelar en seriemördare..Filmen är Con Air
Sedan har han en roll i thrillern "Fargo", hans för och efternamn börjar med S och B..
Har bland annat en roll i en action-rulle från 97' där han spelar en seriemördare..Filmen är Con Air
Sedan har han en roll i thrillern "Fargo", hans för och efternamn börjar med S och B..
Saknas
för
Inga inlägg
när du sa att det var con air blev det lätt, steve buscemi.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":1za90tkd]när du sa att det var con air blev det lätt, steve buscemi.[/quote:1za90tkd]
Jo det var på tiden att någon gissade rätt, upp med en ny.
Jo det var på tiden att någon gissade rätt, upp med en ny.
Kunde ha varit Gary Dourdan (CSI) men det är Dan Cheadle
Saknas
för
Inga inlägg
stämmer, jag borde nog anstränga mig mer för att få svårare bilder.
right... jag vill väldigt gärna lägga upp en bild kommer inte på någon tillräcklig svår att täcka... någon annan som vill?
Saknas
för
Inga inlägg
det är lite elijah wood känsla över bilden, fast jag är inte säker på att det är han.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":3iyy4uwg]det är lite elijah wood känsla över bilden, fast jag är inte säker på att det är han. [/quote:3iyy4uwg]
Jag tror det med att det är Elijah Wood
Jag tror det med att det är Elijah Wood
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, visst är det Elijah Wood!
Saknas
för
Inga inlägg
jag har aldrig sett honom i sådana kläder eller med sånt hår så därför var jag lite tveksam. någon som vill lägga upp nästa bild?