Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Ser en stor likhet med Yaphet Kotto från bland annat [i:nwa9re1v]Live and Let die[/i:nwa9re1v]
[quote="vsr":35fwa359]Ser en stor likhet med Yaphet Kotto från bland annat [i:35fwa359]Live and Let die[/i:35fwa359][/quote:35fwa359]
Det är rätt!
För mig är han FBI Agent Alonso Mosley, från filmen Midnigt Run!
Det är rätt!
För mig är han FBI Agent Alonso Mosley, från filmen Midnigt Run!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="escaperel":12w1482u]David Carradine?[/quote:12w1482u]
Fel
Fel
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="vsr":fcsuahf8]Steve McQueen ?[/quote:fcsuahf8]
Där satt den.
Där satt den.
Rätt. Som belöning så ger jag er alla ett filmtips med just Edward G. Robinson. Filmen [i:1fdaa8ds]Scarlet Street[/i:1fdaa8ds] gick i början av juli på SVT2 och den var enastående (lite dåligt bevarad). Så om ni nu skulle råka se den i filmaffären kan jag stark rekommendera att ni roffar åt er den.
Är medveten att det finns en tråd där man rekommenderar filmer, men jag tyckte detta kunde passa bra som en belöning.
Är medveten att det finns en tråd där man rekommenderar filmer, men jag tyckte detta kunde passa bra som en belöning.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Frank Sinatra":yp23sbaf]Victor Sjöström[/quote:yp23sbaf]
Det är rätt.
Det är rätt.