Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
3462 inlägg
3462 inlägg
Vad trevligt.
Då tar vi en ny. Denna skådis kan kanske vara lite knepig, men är också en kille som har framtiden framför sig. Det talas mycket väl om honom och gör han allt rätt kan han mycket väl slå igenom med dunder och brak.
Då tar vi en ny. Denna skådis kan kanske vara lite knepig, men är också en kille som har framtiden framför sig. Det talas mycket väl om honom och gör han allt rätt kan han mycket väl slå igenom med dunder och brak.
3462 inlägg
Nej, du är inte ens i närheten. Killen på bilden lär bi rejält omtalad nästa år kan jag avslöja, pga av en viss film han har en roll i.
3462 inlägg
Hm, var den verkligen så svår?
Jag kan avslöja att han är australiensare och han förutspås bli nästa Russell Crowe.
Jag kan avslöja att han är australiensare och han förutspås bli nästa Russell Crowe.
3462 inlägg
Gud vad kassa ni är alltså. Den här killen är med i en av nästa års största filmer och ni har ingen aning? Filmen regisseras också av en av de mest framgångsrika och största filmmakarna. Så mycket mer än så kan jag nog inte säga utan att säga filmtiteln.