Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Här kommer en ny då borde inte vara så svår rynkorna bedrar
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="NeoGeo":34asonzv]Här kommer en ny då borde inte vara så svår rynkorna bedrar [/quote:34asonzv]
kan det vara Angelina Jolie?
kan det vara Angelina Jolie?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":1grnnwjs][quote="NeoGeo":1grnnwjs] kan det vara Angelina Jolie?[/quote:1grnnwjs][/quote:1grnnwjs]
är inte rätt..yngre blond
är inte rätt..yngre blond
Saknas
för
Inga inlägg
Hm..
Chansar på Jessica Alba. Rätt?
Chansar på Jessica Alba. Rätt?
Saknas
för
Inga inlägg
alla har fel hittils blond och gjorde en halv b-rulle i våras/sommras kloning
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moiraine":zt4zmdxq]Scarlett Johansson? [/quote:zt4zmdxq]
Scarlett Johansson är rätt din tur
Scarlett Johansson är rätt din tur
Saknas
för
Inga inlägg
NeoGeo vilken sida tog du bilden från och finns det fler bilder av den typen? Kan va kul att se i så fall.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="NeoGeo":3495tpof][quote="moiraine":3495tpof]Scarlett Johansson? [/quote:3495tpof]
Scarlett Johansson är rätt din tur[/quote:3495tpof]
Yay! Då kommer här en ny, denna med ögon och mun övertäckta dock, hoppas att det inte är för tråkigt (eller för lätt, jag har dålig fantasi idag).
Scarlett Johansson är rätt din tur[/quote:3495tpof]
Yay! Då kommer här en ny, denna med ögon och mun övertäckta dock, hoppas att det inte är för tråkigt (eller för lätt, jag har dålig fantasi idag).
Saknas
för
Inga inlägg
Usch, vad du är tråkig, du kunde väl åtminstone väntat en stund så att jag kunde hoppats att den var lite svår. Skämt åsido, upp med en ny!
Saknas
för
Inga inlägg
Förlåt, jags ka tänka på det till nästa gång
Här kommer nästa:
Här kommer nästa:
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Loveli":u6sw1peg]NeoGeo vilken sida tog du bilden från och finns det fler bilder av den typen? Kan va kul att se i så fall. [/quote:u6sw1peg]
Minns ej sidan tyvärr men man kan ju alltid pilla i photoshop själv
Minns ej sidan tyvärr men man kan ju alltid pilla i photoshop själv
Saknas
för
Inga inlägg
ok synd...
Ja om man är bra på photoshop, så kan man nog fixa en sån bild. Jag måste nog öva lite isåfall.
Ja om man är bra på photoshop, så kan man nog fixa en sån bild. Jag måste nog öva lite isåfall.