Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="moiraine":1nbebtld]Kan man få en ledtråd till den nya bilden? [/quote:1nbebtld]
jag tror också det behövs.
jag tror också det behövs.
Saknas
för
Inga inlägg
Nu när jag tittar efter tycker jag nästan att det är lite likt Lori Loughlin...
Äntligen kom det rätta svaret.
Saknas
för
Inga inlägg
här kommer en ny.
kan någon förklara hur man fixar med bilderna på samma sätt som deppa och jonapp, så att det ser ut som stora pixlar istället för ögon och mun?
kan någon förklara hur man fixar med bilderna på samma sätt som deppa och jonapp, så att det ser ut som stora pixlar istället för ögon och mun?
[quote:15m9hfxp]kan någon förklara hur man fixar med bilderna på samma sätt som deppa och jonapp, så att det ser ut som stora pixlar istället för ögon och mun?[/quote:15m9hfxp]
Det kan man göra igenom ett filter i Photoshop...
Det kan man göra igenom ett filter i Photoshop...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Loveli":25fro4hd]maggie gyllenhaal.[/quote:25fro4hd]
stämmer.
stämmer.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja visst var den lätt. Man får idétorka och tar nån från den filmen man såg senast. Aja din tur i alla fall.
Saknas
för
Inga inlägg
Får vi se ngn ny bild, thopet410...?
Saknas
för
Inga inlägg
det har gått så lång tid, kan inte jag få lägga upp en ny...snääääälla.
Det är väl lika bra att du gör det då, så inte tråden står och trampar på samma ställe.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moiraine":3bnhj69h]Får vi se ngn ny bild, thopet410...? [/quote:3bnhj69h]
oops, jag glömde visst bort att lägga upp en, lite klantigt.
oops, jag glömde visst bort att lägga upp en, lite klantigt.