Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
6342 inlägg
[quote="putteH":3hzj23lh][quote="FiLmGaLeN":3hzj23lh]Denna då...[/quote:3hzj23lh]
Emma Watson? [/quote:3hzj23lh]
Där har vi det rätta svaret.
Emma Watson? [/quote:3hzj23lh]
Där har vi det rätta svaret.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="putteH":1e9udggr]Ok, nån annan får gör.[/quote:1e9udggr]
okey jag kan ta över.. jag skickar in bilden så småningom.. måste bara rita lite fina linjer på hnm
ajja testade alla möjligheter att försöka göra det svårt men det gick inte.. MZ t ar inte emot BMP filer ritade .. så det får duga med en enkel.
okey jag kan ta över.. jag skickar in bilden så småningom.. måste bara rita lite fina linjer på hnm
ajja testade alla möjligheter att försöka göra det svårt men det gick inte.. MZ t ar inte emot BMP filer ritade .. så det får duga med en enkel.
Saknas
för
Inga inlägg
Steven Seagal. Byt namn innan du lägger ut en bild.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bigproof":d5kjtzkm]Steven Seagal. Byt namn innan du lägger ut en bild.[/quote:d5kjtzkm]
oh dam rätt lol.. stod annars Steven där uppe men hur ska man kunna rita linjer då?
RÄTT DING DING DING your turn
oh dam rätt lol.. stod annars Steven där uppe men hur ska man kunna rita linjer då?
RÄTT DING DING DING your turn
Saknas
för
Inga inlägg
Gå in på paint
Här kommer en ny då:
Här kommer en ny då:
6342 inlägg
Fel.
Ledtråd: Han är med i bl.a Pulp Fiction och Butterfly Effect.
Ledtråd: Han är med i bl.a Pulp Fiction och Butterfly Effect.
Saknas
för
Inga inlägg
ger nytt liv till denna tråd nu då!
vem är detta?
vem är detta?