Här har jag kommit på ett nytt kul koncept
Så här: Man lägger upp en bild på en skådis, men med förtäckta ögon (du fixar det lätt i Paint ). Sen ska man gissa vem det är förstås, och den som gissar rätt får lägga upp en ny bild.
Jag börjar!
[b:ow1reo2v][size=150:ow1reo2v=150:ow1reo2v][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:ow1reo2v]Regler[/url:ow1reo2v][/size:ow1reo2v][/b:ow1reo2v]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="moiraine":360lxj0a]Hm. ser ju nästan ut som Cate Blanchett?[/quote:360lxj0a]
Det är fel, men inte helt olikt nu när du säger det. Kvinnan på bilden hade sin storhetstid ca 30-40 år tidigare än Cate, men hon har även gjort film på 00-talet. De har också olika modersmål, som en liten ledtråd.
Det är fel, men inte helt olikt nu när du säger det. Kvinnan på bilden hade sin storhetstid ca 30-40 år tidigare än Cate, men hon har även gjort film på 00-talet. De har också olika modersmål, som en liten ledtråd.
Saknas
för
Inga inlägg
Ytterligare ett dygn, och ytterligare ledtrådar:
Kvinnan på bilden är född i Danmark, men har oftast spelat i franska filmer gjorda av grabbarna i Den nya franska vågen.
Kvinnan på bilden är född i Danmark, men har oftast spelat i franska filmer gjorda av grabbarna i Den nya franska vågen.
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, får väl släppa svaret så tråden kan överleva, ingen verkar ana vem detta är; Kvinnan på bilden är [b:igufi6jw]Anna Karina[/b:igufi6jw], blev stor i Godards (som hon senare gifte sig med) filmer som Vivre sa vie, Pierrot le fou och Alphaville (som några tyska musiker som var stora i Japan tog sitt namn ifrån).
Fritt fram för vem som helst att lägga upp en ny skådis!
Fritt fram för vem som helst att lägga upp en ny skådis!
Aah, det är väl han som bland annat är med i The Holiday och Mystic River. Kommer inte på vad han heter bara
haha, javisst är det det!
Men jag kan säga att han har samma förnamn som Chris Marquette's karaktär i [i:3jv92ahb]The Girl Next Door[/i:3jv92ahb]
Men jag kan säga att han har samma förnamn som Chris Marquette's karaktär i [i:3jv92ahb]The Girl Next Door[/i:3jv92ahb]
Saknas
för
Inga inlägg
...och den ledtråden gör att jag har rätt när jag säger Eli Wallach!
tyvärr så var det fel svar... joke.
visst är Eli Wallach rätt!
visst är Eli Wallach rätt!
Saknas
för
Inga inlägg
Plz, jag bekräftar alltid mina svar IMDb... och nej, inte som fusk. Men poppar ett namn upp i huvet men jag inte är säker så söker jag på IMDb och bekräftar, och har jag fel låter jag det vara. Så var den saken utredd.
Come on dude, relax!
Miss Portman if I'm not mistaken, and that I'm sure of. (that I'm not!)
Miss Portman if I'm not mistaken, and that I'm sure of. (that I'm not!)
Saknas
för
Inga inlägg
Yah, tog bara en skön bild på en enkel istället. Din tur. Igen.
This is basics.
Kan ni inte den här.. well shame on you people : )
Kan ni inte den här.. well shame on you people : )
Heyhey! de rätt!! : )
Your turn.
Your turn.