Här komer ett nytt koncept! eller set kanske redan är någon som gjort det... ialla fall, reglerna är precis som vid citat quizen fast den här gången ska ma giss led citatet till filmen dvs Taglines...
till exempel... Star Wars - "A long time ago in a galaxy far, far away... "
Matrix - "The Fight for the Future begins"
Die Hard - "40 Stories Of Sheer Adventure"
FÖRSTÅR NI? okej hoppas det.... jag börjar med en lätt:
"What We Do In Life Echoes In Eternity"
[b:21etph03][size=150:21etph03=150:21etph03][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:21etph03]Regler[/url:21etph03][/size:21etph03][/b:21etph03]
Saknas
för
Inga inlägg
The Assassination of Richard Nixon tror jag bestämt det är
Saknas
för
Inga inlägg
[i:39k21dsl]When it comes to murder, seduction and betrayal he wrote the book. Now he's living it! [/i:39k21dsl]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Círdan":8ucobpjw]Stranger than Fiction?[/quote:8ucobpjw]
nepp
nepp
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den är en remake från orginalet som kom 1986. Huvudpersonen är en författare med en oerhört sargad kropp.
Saknas
för
Inga inlägg
inte rätt det heller..
Skådespelaren som innehar huvudrollen har blivit gripen för knarkinnehav och han satt också på rehabliteringsklinik ett tag om jag inte minns helt fel
Skådespelaren som innehar huvudrollen har blivit gripen för knarkinnehav och han satt också på rehabliteringsklinik ett tag om jag inte minns helt fel
6342 inlägg
Eftersom det inte går frammåt här kastar jag upp en ny.
[i:2uxzs5g6]The intersection where family, honor and betrayal collide.[/i:2uxzs5g6]
Filmen har inte haft premiär i Sverige än.
Liten ledtråd:
[i:2uxzs5g6]Rated R for strong brutal violence, pervasive language, some drug content and sexuality/nudity.[/i:2uxzs5g6]
[i:2uxzs5g6]The intersection where family, honor and betrayal collide.[/i:2uxzs5g6]
Filmen har inte haft premiär i Sverige än.
Liten ledtråd:
[i:2uxzs5g6]Rated R for strong brutal violence, pervasive language, some drug content and sexuality/nudity.[/i:2uxzs5g6]
19th & the wolf
6342 inlägg
Lite fel, men i stort sätt rätt. [b:7yimdd1e]10[/b:7yimdd1e]th & Wolf heter filmen. Upp med ny!
ojsan sry, träffade fel knapp
[i:35o751hg]Tradition Prepared Her. Change Will Define Her.[/i:35o751hg]
ej haft svensk premiär än
[i:35o751hg]Tradition Prepared Her. Change Will Define Her.[/i:35o751hg]
ej haft svensk premiär än
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså allvarligt talat. Kan ni sluta lägga upp filmer som inte haft svensk premiär? Själva grejjen är ju att man ska ha sett filmen och kunna gissa sig till taglinen genom handlingen. Hur ska man kunna gissa när man inte ens KUNNAT se filmen?
bosätt dig i USA
men bara för att det e SkruMp som talar så byter jag väl
[i:2u1oxcta]Don't give away the ending - it's the only one we have![/i:2u1oxcta]
men bara för att det e SkruMp som talar så byter jag väl
[i:2u1oxcta]Don't give away the ending - it's the only one we have![/i:2u1oxcta]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="waterboij":11e1icou][i:11e1icou]When it comes to murder, seduction and betrayal he wrote the book. Now he's living it! [/i:11e1icou][/quote:11e1icou]
för övrigt kan jag meddela att denna som ingen kunde är från The Singing Detective med Robert Doewney Jr i huvudrollen
den nya är väl från Psycho?
för övrigt kan jag meddela att denna som ingen kunde är från The Singing Detective med Robert Doewney Jr i huvudrollen
den nya är väl från Psycho?
Saknas
för
Inga inlägg
[i:2em3fj29]It's the story of a man, a woman, and a rabbit in a triangle of trouble. [/i:2em3fj29]
den är skitlätt, men sjukt grym film
den är skitlätt, men sjukt grym film
Saknas
för
Inga inlägg
Kan det vara nån annan än [i:i47jh2rc]Vem satte dit Roger Rabbit [/i:i47jh2rc](ingen aning vad originaltiteln är)??!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Fabban":3elgn5n4]Kan det vara nån annan än [i:3elgn5n4]Vem satte dit Roger Rabbit [/i:3elgn5n4](ingen aning vad originaltiteln är)??![/quote:3elgn5n4]Originalet är Who Framed Roger Rabbit? så det är en direkt svensk översättning.