Här komer ett nytt koncept! eller set kanske redan är någon som gjort det... ialla fall, reglerna är precis som vid citat quizen fast den här gången ska ma giss led citatet till filmen dvs Taglines...
till exempel... Star Wars - "A long time ago in a galaxy far, far away... "
Matrix - "The Fight for the Future begins"
Die Hard - "40 Stories Of Sheer Adventure"
FÖRSTÅR NI? okej hoppas det.... jag börjar med en lätt:
"What We Do In Life Echoes In Eternity"
[b:21etph03][size=150:21etph03=150:21etph03][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:21etph03]Regler[/url:21etph03][/size:21etph03][/b:21etph03]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
då passar jag på:
[i:gdevbkfq]"One Man. One Masterpiece. One Very Big Mistake."[/i:gdevbkfq]
[i:gdevbkfq]"One Man. One Masterpiece. One Very Big Mistake."[/i:gdevbkfq]
Det där låter som en verkligen riktigt bra komedi! Typ "The Big Lebowski" men dom är inte en person utan två/tre. jag är helt säker på att det är en komedi! Jag gillar verkligen Bean så jag gissar på MR. BEAN! låter ju som det iallafall .
Okej! Här kommer det en ny!
[i:dic2hulv]"Murderers come with smiles."[/i:dic2hulv]
[i:dic2hulv]"Murderers come with smiles."[/i:dic2hulv]
hmm. Låter som någon Maffiafilm. The Godfather: Part III kanske ?
Saknas
för
Inga inlägg
[i:2y1lf2n4]"His whole life was a million-to-one shot."[/i:2y1lf2n4]
Haha! Den där kan jag! Det där är garanterat Rocky! För jag såg Rocky för någon vecka sen! Det där är jag helt säker på!
Väldigt bra filmer! Väldigt bra!
Väldigt bra filmer! Väldigt bra!
Hehe! Okej! Här kommer nog en av dom svåraste jag har lagt ut!
[i:vfl99ivw]Giants of the ages run amuck in icy death attack controlled by alien brains![/i:vfl99ivw]
Försök på den där!
[i:vfl99ivw]Giants of the ages run amuck in icy death attack controlled by alien brains![/i:vfl99ivw]
Försök på den där!
Det är rätt. Läskigt hur du kunde veta om den filmen.[b:2mxjtdtb] Det som verkligen är dåligt med den här tråden är att man vet inte ifall den som svarat har fuskat[/b:2mxjtdtb]. Tänker inte nämna hur man går till väga för då kanske jag inspirerar andra att fuska och det vill vi inte.[b:2mxjtdtb] Men det är hur enkelt som helst och dom flesta vet nog om det och jag hoppas verkligen att ni inte gör det![/b:2mxjtdtb]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":1ybkjzdc]Det är rätt. Läskigt hur du kunde veta om den filmen.[b:1ybkjzdc] Det som verkligen är dåligt med den här tråden är att man vet inte ifall den som svarat har fuskat[/b:1ybkjzdc]. Tänker inte nämna hur man går till väga för då kanske jag inspirerar andra att fuska och det vill vi inte.[b:1ybkjzdc] Men det är hur enkelt som helst och dom flesta vet nog om det och jag hoppas verkligen att ni inte gör det![/b:1ybkjzdc][/quote:1ybkjzdc]
man kan fuska i de flesta av dessa "lek"trådarna
man kan fuska i de flesta av dessa "lek"trådarna
6342 inlägg
Då tar jag bollen.
[i:19nz8ukv]Detective Jerry Black has made a promise he can't break, to catch a killer he can't find. [/i:19nz8ukv]
[i:19nz8ukv]Detective Jerry Black has made a promise he can't break, to catch a killer he can't find. [/i:19nz8ukv]
Falk, jag tror nog det blir ganska svårt att leta reda på en bild som visas i "Vilken film kommer scenen/bilden ifrån"? Man har ingeting att söka efter. Kanske om man ser och vet vem skådespelaren är på bilden men då blir det en väldigt stor utmaning då man ska leta reda på den rätta filmen som han är med i. Så nej, det går inte att fuska på alla "lek trådar".
Filmgalen: Zodiac kanske?
Filmgalen: Zodiac kanske?
6342 inlägg
Fel.
En film med Jack Nicholson.
En film med Jack Nicholson.
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[i:jp2b00wk]A Comedy about Life, Love, Airplanes and Other Bumpy Rides.[/i:jp2b00wk]
6342 inlägg
Kan det vara Titta vi flyger? Ingen aning om vad den heter på engelska.