Här komer ett nytt koncept! eller set kanske redan är någon som gjort det... ialla fall, reglerna är precis som vid citat quizen fast den här gången ska ma giss led citatet till filmen dvs Taglines...
till exempel... Star Wars - "A long time ago in a galaxy far, far away... "
Matrix - "The Fight for the Future begins"
Die Hard - "40 Stories Of Sheer Adventure"
FÖRSTÅR NI? okej hoppas det.... jag börjar med en lätt:
"What We Do In Life Echoes In Eternity"
[b:21etph03][size=150:21etph03=150:21etph03][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:21etph03]Regler[/url:21etph03][/size:21etph03][/b:21etph03]
Aight, ny:
[i:12dxuqg3]Some memories are best forgotten[/i:12dxuqg3]
[i:12dxuqg3]Some memories are best forgotten[/i:12dxuqg3]
6342 inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Richie":3tsuvwpc]Aight, ny:
[i:3tsuvwpc]Some memories are best forgotten[/i:3tsuvwpc][/quote:3tsuvwpc]The Butterfly Effect? Känns lite Butterfly Effect:ig.
[i:3tsuvwpc]Some memories are best forgotten[/i:3tsuvwpc][/quote:3tsuvwpc]The Butterfly Effect? Känns lite Butterfly Effect:ig.
Nej, det är inte heller rätt. Kom på att det var dumt att jag la upp en ny för jag kommer åka bort i en vecka. Svaret är iaf Memento. Fritt fram för vem som helst.
Saknas
för
Inga inlägg
[i:27yiuknr]On my command - unleash hell[/i:27yiuknr]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Falk":1q3nmyyr][i:1q3nmyyr]On my command - unleash hell[/i:1q3nmyyr][/quote:1q3nmyyr]
Gamla goda Gladiator, va?
Gamla goda Gladiator, va?
Saknas
för
Inga inlägg
Ok nästa:
[i:3i6hq29c]We've always believed we weren't alone. Pretty soon, we'll wish we were[/i:3i6hq29c]
[i:3i6hq29c]We've always believed we weren't alone. Pretty soon, we'll wish we were[/i:3i6hq29c]
Saknas
för
Inga inlägg
det där måste vara Independence Day va?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Falk":3b3e2dwz]det där måste vara Independence Day va? [/quote:3b3e2dwz]
Jajjebox
Jajjebox
Saknas
för
Inga inlägg
[i:3m6qzw3w]Sometimes dead is better.[/i:3m6qzw3w]
Jag vet iallafall att det är ngn Halloweenfilm
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="waterboij":o3hgb7xr]Är det inte jurkyrkogården?[/quote:o3hgb7xr]
yes
yes
Saknas
för
Inga inlägg
[i:1utff0qa]They're on the search for gold, but they better watch out for silver[/i:1utff0qa]
Saknas
för
Inga inlägg
Fantastic 4 The [b:3hh0y4wz]Silver[/b:3hh0y4wz] Surfer?