Här komer ett nytt koncept! eller set kanske redan är någon som gjort det... ialla fall, reglerna är precis som vid citat quizen fast den här gången ska ma giss led citatet till filmen dvs Taglines...
till exempel... Star Wars - "A long time ago in a galaxy far, far away... "
Matrix - "The Fight for the Future begins"
Die Hard - "40 Stories Of Sheer Adventure"
FÖRSTÅR NI? okej hoppas det.... jag börjar med en lätt:
"What We Do In Life Echoes In Eternity"
[b:21etph03][size=150:21etph03=150:21etph03][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:21etph03]Regler[/url:21etph03][/size:21etph03][/b:21etph03]
Det är den franska filmen som heter nånting med "Amelie" va ?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Voldo":fzpe6ez7]Det är den franska filmen som heter nånting med "Amelie" va ? [/quote:fzpe6ez7]
Amelie från Monmarte heter filmen. Dock har jag ingen aning om det är den, men så heter den iaf.
Amelie från Monmarte heter filmen. Dock har jag ingen aning om det är den, men så heter den iaf.
[quote="Voldo":2lkuetth]Det är den franska filmen som heter nånting med "Amelie" va ? :P[/quote:2lkuetth]
Japp, som SkruMp säger så är det Amelie från Montmantre, men jag är snäll och ger dig rätt ändå. (:
Japp, som SkruMp säger så är det Amelie från Montmantre, men jag är snäll och ger dig rätt ändå. (:
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Phoenix":28ui9blv][quote="Voldo":28ui9blv]Det är den franska filmen som heter nånting med "Amelie" va ? [/quote:28ui9blv]
Japp, som SkruMp säger så är det Amelie från Montmantre, men jag är snäll och ger dig rätt ändå. (:[/quote:28ui9blv]
Självklart ska grabben ha rätt. Ville bara berätta vad den hette, alla förtjänar att veta vad den underbara filmen heter.
Japp, som SkruMp säger så är det Amelie från Montmantre, men jag är snäll och ger dig rätt ändå. (:[/quote:28ui9blv]
Självklart ska grabben ha rätt. Ville bara berätta vad den hette, alla förtjänar att veta vad den underbara filmen heter.
ok ny:
[i:2o42nuji]Chained by Violence. Freed by Music.[/i:2o42nuji]
[i:2o42nuji]Chained by Violence. Freed by Music.[/i:2o42nuji]
6342 inlägg
Fel. En ledtråd: ordet "dog" finns med i filmtiteln.
6342 inlägg
[i:1m3yg47n]In the Forest, Only They Can Hear You Scream. [/i:1m3yg47n]
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[i:dryk8oco]How does a man decide in what order to abandon his life?[/i:dryk8oco]
6342 inlägg
[quote="Batman":aw4a8vc5]Wrong Turn 2[/quote:aw4a8vc5]
Sorry för det sena svaret, men Batman hade rätt.
Sorry för det sena svaret, men Batman hade rätt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":3mp0vf8m]No Country for Old Men ?[/quote:3mp0vf8m]
Jajemän.
Jajemän.