Här komer ett nytt koncept! eller set kanske redan är någon som gjort det... ialla fall, reglerna är precis som vid citat quizen fast den här gången ska ma giss led citatet till filmen dvs Taglines...
till exempel... Star Wars - "A long time ago in a galaxy far, far away... "
Matrix - "The Fight for the Future begins"
Die Hard - "40 Stories Of Sheer Adventure"
FÖRSTÅR NI? okej hoppas det.... jag börjar med en lätt:
"What We Do In Life Echoes In Eternity"
[b:21etph03][size=150:21etph03=150:21etph03][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:21etph03]Regler[/url:21etph03][/size:21etph03][/b:21etph03]
Saknas
för
Inga inlägg
[i:38ftcbcm]The Future Will Not Be User Friendly[/i:38ftcbcm]
[quote="Bigproof":3c8nb6e7][i:3c8nb6e7]The Future Will Not Be User Friendly[/i:3c8nb6e7][/quote:3c8nb6e7]
Jadu Bifproof du var så imponerad över att jag lyssna på Eminem så nu ska jag imponera mera: Filmen är The Matrix
Måste dedikera min polare som hette så här på msn och han sa att de va från Matrix!
Jadu Bifproof du var så imponerad över att jag lyssna på Eminem så nu ska jag imponera mera: Filmen är The Matrix
Måste dedikera min polare som hette så här på msn och han sa att de va från Matrix!
Jag kör vidare här då.
[i:2talc3fw]It started like any other night.[/i:2talc3fw]
[i:2talc3fw]It started like any other night.[/i:2talc3fw]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ny..
[i:ki7o5w3k]Queens, New York, 1986. Sometimes the only way forward, is back. [/i:ki7o5w3k]
[i:ki7o5w3k]Queens, New York, 1986. Sometimes the only way forward, is back. [/i:ki7o5w3k]
[i:2depkotv]They have a plan, but not a clue.[/i:2depkotv]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":15b7ej13][quote="Bigproof":15b7ej13][i:15b7ej13]The Future Will Not Be User Friendly[/i:15b7ej13][/quote:15b7ej13]
Måste dedikera min polare som hette så här på msn och han sa att de va från Matrix! [/quote:15b7ej13]
Tssss. Även om det är lite sent kan jag säga att det är rätt.
Måste dedikera min polare som hette så här på msn och han sa att de va från Matrix! [/quote:15b7ej13]
Tssss. Även om det är lite sent kan jag säga att det är rätt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Voldo":3k4xwxua][i:3k4xwxua]They have a plan, but not a clue.[/i:3k4xwxua][/quote:3k4xwxua]
O Brother, Where Art Thou?
O Brother, Where Art Thou?
Saknas
för
Inga inlägg
..
[i:1e0bvnxh]Increase the peace [/i:1e0bvnxh]
[i:1e0bvnxh]Increase the peace [/i:1e0bvnxh]
[i:2wis1q6o]The last place we want to be is in the middle.[/i:2wis1q6o]