Här komer ett nytt koncept! eller set kanske redan är någon som gjort det... ialla fall, reglerna är precis som vid citat quizen fast den här gången ska ma giss led citatet till filmen dvs Taglines...
till exempel... Star Wars - "A long time ago in a galaxy far, far away... "
Matrix - "The Fight for the Future begins"
Die Hard - "40 Stories Of Sheer Adventure"
FÖRSTÅR NI? okej hoppas det.... jag börjar med en lätt:
"What We Do In Life Echoes In Eternity"
[b:21etph03][size=150:21etph03=150:21etph03][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:21etph03]Regler[/url:21etph03][/size:21etph03][/b:21etph03]
Sökte du på IMDb möjligen? Men ja visst är det rätt.
Vet du va filmen heter på svenska?
Vet du va filmen heter på svenska?
Saknas
för
Inga inlägg
Tyvär vet jag inte det. Och om jag nu sökte på IMDb, skulle det vara mot reglerna? Fast nu gjorde jag inte det.
Japp det är mot reglerna. Men en fråga då: Om du nu vet orginal titeln, hur kommer det sig att du inte kan den svenska titeln..?
Nåja kör en ny istället.
Nåja kör en ny istället.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Vet inte, har bara orginalet
Då kör vi:
The saga is complete.
Då kör vi:
The saga is complete.
[i:2ihjtcjk]A Story of a mystery...A mystery inside worlds within worlds...Unfolding around a woman...A woman in love and in trouble.[/i:2ihjtcjk]
Inland Empire!
Vilket sammanträffande, eftersom att jag spanade in filmen för några dagar sedan och lade den i min önskelista på DiscShop tidigare idag.
Vilket sammanträffande, eftersom att jag spanade in filmen för några dagar sedan och lade den i min önskelista på DiscShop tidigare idag.
Får nog ta och införskaffa den då.
Ny:
[i:2wd0hu9g]Up is down, black is white, and nothing is what it seems[/i:2wd0hu9g]
Ny:
[i:2wd0hu9g]Up is down, black is white, and nothing is what it seems[/i:2wd0hu9g]
Det låter som det handlar om en kontroversiell film och en av de populäraste filmen av denna stil är - som jag kan komma på - "V"?
Det är tyvärr fel.
Här kommer en ledtråd: Filmen dök upp i början av 90-talet.
Här kommer en ledtråd: Filmen dök upp i början av 90-talet.
Hmm, har för mig det är en Coen-film. Millers crossing?
Saknas
för
Inga inlägg
Kör på en ny:)
[i:qkddet7s]It was only one mistake, but it was a big one[/i:qkddet7s]
[i:qkddet7s]It was only one mistake, but it was a big one[/i:qkddet7s]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Yeehawz!
"One mans struggle to take it easy"