Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på AvAndys inlägg
12243 inlägg
Tyvärr så är det inte många som sett Kubo vilket är mycket synd, ingen ger Laikas filmer en chans. Kul att du ska se den ikväll du får återkomma vad du tyckte sen :). Själv håller jag "Kubo" högre än "Zootropolis"

Ja visst är det konstigt att vi måste vänta så länge den hade ju premiär för ganska länge sedan i Amerika.
92 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
92 inlägg
Ja det är det som man blir så taggad på, att han just är så ung och att första filmen blev så bra! Ja, deras kemi tillsammans är sjuk bra, som tex Gangster Squad och Crazy, Stupid Love. 

Ja se Manchester så fort du kan!! Den var sååå sjukt bra, efter filmen var jag helt speechless! :O
4 inlägg
för
4 inlägg
Hoppas verkligen att westworld plockar hem detta!
92 inlägg
för i svar på taysons inlägg
92 inlägg
Ja, det är riktigt tråkigt att vi får filmerna så sent :(
Kommer du vara uppe i natt Tayson? :)
92 inlägg
för
92 inlägg
Håller på att kolla för fullt efter streamar, dock är de lite för tidigt för att hitta något 100% nu. Men återkommer under kvällen! :)
12243 inlägg
för i svar på HanniBannis inlägg
12243 inlägg
Ja dem har verkligen gjort många filmer tillsammans och deras kemi känns så verklig. 

Jag kanske ska se den imorgon, då har jag lite tid över, tack för tipset Hanni

Hoppas att du hittar en bra stream så vi kan följa galan, Oscarsgalan ska för övrigt sändas på Aftonbladet tv :) 
92 inlägg
92 inlägg
Bra de!

Jag hoppas på de med! Får hålla tummarna! Det blir kanon det, hoppas bara dom tar in bra personer i "mellansnacket" som förra året för Oscar! :)
12243 inlägg
12243 inlägg
Minns du vem som höll i mellansnacket här i Sverige under Oscarsgalan?
92 inlägg
92 inlägg
Det jag kommer ihåg är att de var två tjejer som höll i det men de gästades av många, bl a Jens Peterson och Robert Gustafsson
12243 inlägg
12243 inlägg
Jaha var dem så många, jag minns att det var ganska trevligt :)
86 inlägg
för
86 inlägg
Twitter ska streama 2 timmar från röda mattan som det verkar i alla fall:

https://twitter.com/i/live/807341739375636480?lang=en
92 inlägg
92 inlägg
Ja får hoppas att de blir lika bra i år! 😊
92 inlägg
för i svar på jluckhurst41s inlägg
92 inlägg
Super bra! :D En bra början iallafall
92 inlägg
för
92 inlägg
än så länge finns enbart för röda mattan. Får avvakta lite och se om de kommer upp något mer, kvällen är ännu ung! :D

För övrigt var Kubo And The Two Strings bra! Bästa animerade filmen jag sätt i år (höhö)! Var cool, snygg och rolig.
216 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
216 inlägg
Man märker att det är många filmer och serier man inte hunnit se än, men dessa vinster hoppas jag på iallafall:

Bästa film - Manchester by the Sea

Bästa Dramaserie - Westworld

Bästa manliga huvudroll - Casey Affleck

Bästa kvinnliga biroll - Michelle Williams. Hon hade visserligen ganska lite speltid, men hennes skådespeleri i scenen på gatan med Affleck var förmodligen det starkaste i filmen tyckte jag.

Bästa kvinnliga huvudroll, dramaserie - Winona Ryder

Bästa manliga huvudroll, miniserie - Courtney B. Vance

Bästa kvinnliga biroll - Lena Headey. Men jag blir också glad om Thandie vinner för även hon var helt fantastisk
92 inlägg
för
92 inlägg
http://www.gossipcop.com/golden-globes-live-stream-2017-watch-globe-awards-online/

Har för mig att vi kollade på denna sida förra året, men fortsätter att kolla vidare för flera :)
92 inlägg
för
92 inlägg
Nu är vi igång, och dom första 2 priserna har delats ut :D
520 inlägg
för
520 inlägg
Mina förhoppningar inför kvällens gala:

Bästa Drama - Manchester by the Sea

Bästa Komedi/Musikal - Sing Street (riktigt underskattad btw)

Bästa Kvinnliga Huvudroll - Amy Adams (har visserligen inte sett någon av de andra filmerna, men amy gjorde ju en riktigt bra insats i både arrival och nocturnal animals så visst förtjänar hon ett pris)

Bästa Manliga Huvudroll - Casey Affleck

Bästa Manliga Biroll - Aaron Taylor-Johnson

Bästa Kvinnliga Biroll - Michelle Williams (fantastisk i det lilla hon var med i)

Bästa Regi - Tom Ford

Bästa Manus - Manchester by the Sea

Bästa Drama Serie - Westworld

Bästa Mini-serie - The Night Manager

Bästa Manliga Huvudroll i en serie - Courtney B. Vance

Bästa Kvinnliga Huvudroll i en serie - Thandie Newton

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden