Jag fattar noll? Hyrde en film igår och betalade via Itunes. Det tog två och en halv timma att ladda ner den och sedan
fick jag ett felmeddelande. Pengarna är dragna på Itunes men någon film finns inte i listan av mina filmer.
Informationen från Moviezine hur man gör existerar inte.
Gjorde du detta på något sätt genom Moviezine eller?
1753 inlägg
Hej! Hör av dig till Itunes, förmodligen ligger filmen där på ditt konto på Itunes store. MovieZine hyr inte ut några filmer, men vi samlar alla video-on-demand-tjänster som gör det och förmedlar länkarna dit.
Jag sökte filmen på Google och fann länk till MovieZine. Förstår nu att uthyrningen skedde hos Apple. Jag hyrde med en Ipad där filmen nu ligger i Videoappen. Det händer dock absolut intet när jag försöker starta den...
förr så hyrde man iaf i butiken och sen om man inte hade nån video fick man hyra en moviebox också.
Talade med Apple support idag. Dom ville ha kr 250 för att ge support så jag avbeställde naturligtvis köpet. Mycket trevligt bemötande men det tog lång tid.
250 för att ge support till ett problem som du inte kunde göra något åt? Låter helt sinnessjukt dyrt. Sinnessjukt att de ens begär pengar för att lösa ett tekniskt fel som låter som att det kommer från deras sida och inte härifrån.
Varför är man inte förvånad när det gäller Apple?