Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag har kollat igenom efter en sådan tråd men hittade inget så jag gjorde en ny. För jag undrar nämligen hur många filmer du har. Jag har ungefär 210 st men för att vara 15 år så är det ganska mycket tycker jag.
821 inlägg
för
821 inlägg
Sammanlagt har jag ägt runt 1000 DVD-filmer. Men har sålt massor av filmer på tradera. Nu har jag runt 570 st.
699 inlägg
för
699 inlägg
ca 205 stycken, Har inte blitt så mycket på senaste tiden pågrund av pengabrist.
1215 inlägg
för
1215 inlägg
[quote="bigproof":3u2hqj27]Jag har kollat igenom efter en sådan tråd men hittade inget så jag gjorde en ny. För jag undrar nämligen hur många filmer du har. Jag har ungefär 210 st men för att vara 15 år så är det ganska mycket tycker jag. [/quote:3u2hqj27]
Här har du en ganska liknande tråd:

http://moviezine.mine.nu/filmsnack/view ... c&start=15
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="escaperel":16810bu8][quote="bigproof":16810bu8]Jag har kollat igenom efter en sådan tråd men hittade inget så jag gjorde en ny. För jag undrar nämligen hur många filmer du har. Jag har ungefär 210 st men för att vara 15 år så är det ganska mycket tycker jag. [/quote:16810bu8]
Här har du en ganska liknande tråd:

http://moviezine.mine.nu/filmsnack/view ... c&start=15[/quote:16810bu8]
Jamen den här är lite mer enklare tråd för att istället säga alla sina filmer kan man bara säga hur många man har.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu var det jättelängesen jag köpte film. Jag ligger nog just runt 300-350 st. Jag är extremt stolt över min samling! Nästa film jag ska köpa är nog De 7 Samurajerna i alla fall!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har inte det exakta numret, men det är väl runt 200-250 filmer skulle jag tro..
1055 inlägg
för
1055 inlägg
Runt 250 ligger nog min samling pa iallafall, och om ett par dagar vaxer den ytterligare da jag far nagra (vet annu inte vilka) av min far
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har runt 450 dvd-filmer i min hylla som jag har samlat i flera år. Är riktigt nöjd med den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är numera stolt ägare av 0.00 dvd-filmer. Jag har nämligen sålt alla mina filmer. Och nej, det rör sig inte om galenskap............
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad vart det som hände då...?
98 inlägg
för
98 inlägg
Eftersom jag skaffade två nya idag så har jag 30 stycken DVD:er nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har runt 200+ hm... vart tog alla vägen?
tycker jag köper filmer hela tiden...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skulle väl tippa på att det är ca 250 st.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har väll kring 150 dvd och 10 boxar ungefär =)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har börjat med en liten samling, men brist på pengar vissa månader har gjort att jag inte har så mycket :S På ca två år så har jag sammlat ihop ungefär 60 filmer
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har cirkus 1000 VHS-rullar. Det blev mycket sånt innan Dvd.n kom. Dvdfilmer har jag lyckas plocka på mej 456 st av
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har ungefär 200 filmer eller så hemma. Måste dock erkänna att jag inte köpt alla av dem precis. Men har börjat att köpa de som jag tycker bäst om nu eftersom att det är så jävla fult med en bränd dvd-skiva med klottrig text på.
Är ju mycket skönare känsla när man köpt en film då man har fodral osv (orginal).
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ELLER.. så bränner du, skriver ut på specialpapper och klistrar på på den brända skivan Skriva ut papper och använda till fodral fungerar också bra. Där har du din "snygga" wannabe-köp-dvd.

"Specialpapper" finns på vilken datorbutik som helst. Fråga efter papper som man kan klistra på sina skivor.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sant, men tycker att inte att det är samma sak ändå. Man kan ju dock fixa en DVD Brännare som bränner in bilden på ovansidan av skivan.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden