Visa första inlägg
1215 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1215 inlägg
En bra [i:1od3avzs]Top 250[/i:1od3avzs]-vecka. Tre stycken nya (8 1/2, Mystic River & Plutonen) mellan tors-lör.
855 inlägg
för
855 inlägg
Haha, har lyckats klämma 12 nya Top250 filmer dom senaste 10 dagarna. Ganska nöjd faktiskt. Har nu kommit över 80-strecket, ganska dåligt fortfarande men det kommer mer. Nästa på tur är, Pulp Fiction, Aliens, Reservoir Dogs och American History X.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Äger och sett 90st inga dåliga filmer på den listan. "Bra tipslista" :D
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gick över 100 gränsen för några dagar sedan 104 för tillfället.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fick också kolla igenom vilka jag sett från listan, är uppe i 188 st nu, och inväntar ett brakpaket med DVD på posten med bortemot dussinet filmer, de flesta från denna lista. Så jag jobbar mig mot mina 200.

Sen är ju listan bara ett resultat av vad folk sitter framför sina datorer och röstar på, en del röstar med illvilja och en del för att stämma in i majoriteten eller andra dumma faktorer. Man får ta det för vad det är; en lista.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
[color=#FFFFFF:34ur0s98=#FFFFFF:34ur0s98][size=50:34ur0s98=50:34ur0s98]edit[/size:34ur0s98][/color:34ur0s98]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gick upp till #110 igår efter att jag har sett [b:yt5amhkp]Undergången[/b:yt5amhkp]
699 inlägg
för
699 inlägg
102 än så långa....ökar hela tiden med de skumma filmer jag ser i skolan....
912 inlägg
för
912 inlägg
45/250
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
143/250. Långt bättre än vad jag trodde.

Lawrence of Arabia vore trevligt att få se någon gång. Undrar bara när nästa chans kommer, nu när jag missade den på SVT1 under påskdagarna...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
181 filmer, mitt mål är att se top100 och jag är endast 6 filmer ifrån.
821 inlägg
för
821 inlägg
Har sett 173 st, fast den siffran ökar stadigt eftersom jag ser ca 4-5 filmer från listan i veckan.
Här är dom jag sett:
http://twofifty.org/user/shitstorm/
89 inlägg
för
89 inlägg
Hur fungerar den här listan egentligen ? Finding Neverland som har 8.0 rating finns inte med på listan, men en hel del filmer med 7.9 rating finns med.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
så här funkar det

weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C

where:
R = average for the movie (mean) = (Rating)
v = number of votes for the movie = (votes)
m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 1300)
C = the mean vote across the whole report (currently 6.7)
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jenna: Kolla Thomas inlägg på sid 7 i den här tråden så får du ett bra svar.
855 inlägg
för
855 inlägg
Nämen kolla, Blood Diamond har äntligen kommit in på listan. Den är verkligen värd det. För övrigt så har jag nu passerat 90 filmer på listan. Nästa film blir nog Old Boy för min del.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Just nu ligger jag på precis 100.
802 inlägg
för
802 inlägg
Jag ligger just nu på 111 st filmer.

En intressant sak är att "Iron Man" är inne på listan just nu. Undrar hur länge det varar?
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Nit89ram":2mptueh2]En intressant sak är att "Iron Man" är inne på listan just nu. Undrar hur länge det varar?[/quote:2mptueh2]

ungefär lika länge som alla andra filmer som är poppis för tillfället.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här kan nog helt ärligt vara svaret på "Vad är meningen med livet?".
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden