Välkommen till MovieZine!
Som medlem kan du betygsätta filmer och serier, kommentera artiklar och skapa listor. Gå med i Sveriges största filmcommunity med över 100 000 medlemmar! Det går snabbt och enkelt att skapa ett konto.
Okej alla på Moviezine, nu börjar Lucia Movie Night 2015 närma sig och det är alltid lika kittlande att diskutera och spekulera vilka filmer som kan visas. Förra årets filmer som visades var som bekant
Pride
The Imitation Game
Whiplash
Inget dåligt startfält där inte så nu undrar jag vilka filmer som ni tror kan vara någon av de möjliga deltagarna år 2015. Och så kan vi även prata om tidigare års filmer och erfarenheter, vilket år har varit bäst? Bästa Snackset som har serverats? Låt Snacket och spekulerandet flöda.
Aha! Trodde den hade amerikansk premiär den här veckan. Väntade mig inte att den skulle släppas efter jul t.o.m. Nej, då kommer den nog inte vara ett av alternativen :)
Jag har aldrig varit på Lucia Movie Night, skulle dock vara kul att gå. Är lite mer återhållsam då man inte har någon aning om vilka filmar som visas, även om dom tre från förra året såg ut som en trevlig lineup. Sen om man verkligen skulle orka att se tre 1,5-2 timmars filmer under natten, känns ju som man skulle kunna somna haha.
Biljetterna har släppts idag för oss medlemmar och en av filmerna som visas ska vara i 3D, vad tror ni det kan va för nån? The Good Dinosaur, In the Heart of the Sea eller STAR WARS (hihi) är väl möjliga kandidater.
Hoppas att de visar actionfilmer hela natten så man har en rimlig chans att hålla sig vaken. Själv halvsov jag i slutet av film 2 och säkert 25 % av film 3, så jag hoppas att de visar action det här året eller i alla fall filmer med fart i.