Hej alla där ute!
Jag hoppas i får en bättre nyåren mig som ligger hemma och är hur sjuk som hest.
Den 10januarie ska ja på maskerad medteat "filmkaraktär" jag hade tänkt att vara mia wallace från pulp fiction, men det känns som himmla vanligt..
Vem hade ni varit om ni var mig/tjej? Jag vill vara någon som alla vet vem det är och inte typ för svår att klä ut sig till inte typ black maba, för vart får man tag på en gul motorcykel dräkt?
Jag hoppas ni vill hjälpa mig. Ha det fint. // Maja
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tråkigt att vara sjuk på nyår, lider med dig.
Är det möjligt att du redan är snaggad?
[img:2zefx5v3]http://i42.tinypic.com/2ibi2k2.jpg[/img:2zefx5v3]
Sen kan du väl beskriva dig lite bättre eller lägga upp ett foto så man ser vem du liknar.
Är det möjligt att du redan är snaggad?
[img:2zefx5v3]http://i42.tinypic.com/2ibi2k2.jpg[/img:2zefx5v3]
Sen kan du väl beskriva dig lite bättre eller lägga upp ett foto så man ser vem du liknar.
Saknas
för
Inga inlägg
Ne tyvärr inte snaggad, men vem vet kanske värt för en väll att vara det
Ser väll ut som så, blond, brunögd, somliga skulle väll tycka att jag påminde om brittany murpfyeftersom vi har samma överläpp, inte den smalaste tjejen på planeten.. Hallå alla där ute, nu vill jag ha hjälp, annars blir det mia wallace med näsblod och knark, okej?
Har inte lust att vara brittany murpfy i sin city heller, trosor och bh och shjorta, inte min grej .. Jag vill vara en cool tjej, vem ska jag vara? en vecka kvar, hjälp mig snälla alla grymma människor där ute, vilka skulle ni vart?
Ser väll ut som så, blond, brunögd, somliga skulle väll tycka att jag påminde om brittany murpfyeftersom vi har samma överläpp, inte den smalaste tjejen på planeten.. Hallå alla där ute, nu vill jag ha hjälp, annars blir det mia wallace med näsblod och knark, okej?
Har inte lust att vara brittany murpfy i sin city heller, trosor och bh och shjorta, inte min grej .. Jag vill vara en cool tjej, vem ska jag vara? en vecka kvar, hjälp mig snälla alla grymma människor där ute, vilka skulle ni vart?
Saknas
för
Inga inlägg
[img:2kiciwa9]http://i32.photobucket.com/albums/d35/roboken/leon_mathilda01.jpg[/img:2kiciwa9]
Nu är du väl i och för sig inte tolv år gammal, men Mathilda > *
Nu är du väl i och för sig inte tolv år gammal, men Mathilda > *
Här kommer några förslag (ingen av dem är väl en "cool" tjej, jag utgick din hårfärg och förökte komma på filmkaraktärer) :
Någon tjej från Harry Potter-filmerna (kanske Luna eftersom du är blond)
Bonnie från Bonnie and Clyde
Sandy från Grease (då tänker jag på hur hon ser ut i slutet av filmen, svarta kläder och lockigt hår)
Eowyn från Sagan om Ringen-filmerna
Donna från Mamma Mia
Alice från Alice i underlandet
Den tråkigaste kostymen jag varit men om var när en tjej kom till en maskerad och såg precis som vanligt. Vet ni vad hon föreställde? En statist!
Någon tjej från Harry Potter-filmerna (kanske Luna eftersom du är blond)
Bonnie från Bonnie and Clyde
Sandy från Grease (då tänker jag på hur hon ser ut i slutet av filmen, svarta kläder och lockigt hår)
Eowyn från Sagan om Ringen-filmerna
Donna från Mamma Mia
Alice från Alice i underlandet
Den tråkigaste kostymen jag varit men om var när en tjej kom till en maskerad och såg precis som vanligt. Vet ni vad hon föreställde? En statist!