Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har en 3 meter lång Reign of Fire hemma den tar upp en hel vägg i mitt datarum den är av plast
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kanske tio härskarringen-posters, fem av dem enorma. Sedan typ några hundra småbilder. Min vägg syns inte längre, full med bilder och tidningsurklipp.
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
[quote="Mats":2b3s22s1]Plastskenor är nog att föredra då de är skonsammast mot vägg och affisch.[/quote:2b3s22s1]
Jo, antingen det eller ramar. Ram är överlägset snyggast men sen är det ju betydligt dyrare också!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Saltgurkan":zzp7i1po]Kanske tio härskarringen-posters, fem av dem enorma. Sedan typ några hundra småbilder. Min vägg syns inte längre, full med bilder och tidningsurklipp.[/quote:zzp7i1po]

jag har tre jättestora posters på triologin. dessutom trvå mindre, en tavla och ett pussel på mina väggar. dessutom har jag flre posters och pussel under sängen.... det du...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Oj då
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har hela väggarna fulla av filmposters i mitt biorum xD
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jaså vilka då då?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hmm tex Chicago, hitta nemo, pirates of the carribean butterfly effect,,
hmm massa sånna man kan få gratis av videobutiker!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
gratis...wow. måste fråga nån gång .
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Oj, länge sedan det skrevs här. Ska väl fräscha upp den lite:

Braveheart (äkta bioposter! stolt)
Titanic (Special edition. Matchar nya 4-discutgåvan)
Gangs of New York (En av mina favoritfilmer, ett måste för mig)
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag har The Ring, The Village, The Hunted, Harry Potter 1,2,3, Resident Evil: Apocalypse, Catwoman och Alien VS. Predator...

Måste skaffa lite nya, speciellt King Kong (om det finns nån mer än bara ansiktet) och HP4.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
den enda jag har är en från T3 som är undangömd i garderoben som jag fick gratis när jag såg filmen.
870 inlägg
för
870 inlägg
Jag ovan!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag har Kill Bill vol. 1 (den snygga gula med Uma) och så klart Goodfellas!

Ska nog köpa Heat-postern och Pulp Fiction...kanske.

Jag skulle vilja ha en [i:2gusrrtj]Once upon a time in the West[/i:2gusrrtj]-poster som har den bilden som är på dvd-omslaget. Den är så snuskigt snygg! Jag har dock inte hittat en sådan...verkar bara finnas den gamla original-postern...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Inga filmaffischer på mina väggar. Inga bilder alls, utom en. Ovanför skrivbordet har jag en reproduktion av en målning av Gustav II Adolf. Som en besökare påpekade så måste jag vara väldigt historieintresserad.
781 inlägg
för
781 inlägg
Jag har en massa gamla,minns knappt vilka det var,men minns att jag har "The Negotiator" ("Förhandlaren"). Men har iaf inga uppe just nu,förutom min gitarr,en gammal affisch på new york och en klocka o lite annat skit:P
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
om man kan ta med planscher som inte är från filmer så har jag en uppe på väggen hos mig och den är på homer simpson när han säger Do-h!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har en door plansch med jessica alba from sin city och en 4.5*3m stor plansch på troja uppsatt på taket..

sedan hel vägg med inramade foton från div. filmer. tror det är ungefär 25st tavlor (någon som vet en bra sida med HQ bilder från olika filmer??)
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nu har jag äntligen köpt HP4 planschen. Passar så fint i med dom andra tre.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden