Visa första inlägg
2408 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2408 inlägg
Jag har affischer på [b:3vvosay6]Hollywood Homicide[/b:3vvosay6], [b:3vvosay6]Batman Begins[/b:3vvosay6], [b:3vvosay6]Gladiator[/b:3vvosay6], [b:3vvosay6]Reservoir Dogs[/b:3vvosay6], [b:3vvosay6]Vänner (Friends)[/b:3vvosay6] och [b:3vvosay6]Clint Eastwood[/b:3vvosay6].

213 inlägg
för
213 inlägg
Jag har relativt kala väggar i hela lägenheten. En poster på Tiger från Nalle Puh som jag fått av min lilla syster hänger över sängen och en poster på Linkin Park över datorn.

Letar efter filmpostern för Jackass: The Movie eller ett par posters på Knoxville eller Bam Margera.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Just nu har jag en gigantisk affisch som jag älskar, på Puss in Boots! plus en på batman begins och jarhead.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har en Batman Begins poster på väggen, vill ha en texas chainsaw
1055 inlägg
för
1055 inlägg
[quote="Loveli":2qlfucxc]Jag ska helt affischera en av mina väggar på rummet så är det nån som har nåt tips så säg gärna...

http://www.impawards.com/2000/gladiator_ver3.html[/quote:2qlfucxc]

Danke schön
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har inga filmposters alls, bara musikposters på väggarna...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Matte_cool_3":3qceti9a][quote="Loveli":3qceti9a]Jag ska helt affischera en av mina väggar på rummet så är det nån som har nåt tips så säg gärna...

http://www.impawards.com/2000/gladiator_ver3.html[/quote:3qceti9a]

Danke schön [/quote:3qceti9a]

varsågod... Jag tycker den är fin iallafall
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Precis den Gladiatorpostern har jag! Skitsnygg.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Luke":2zuipi2p]Precis den Gladiatorpostern har jag! Skitsnygg.

[/quote:2zuipi2p]

Ja den skulle inte vara helt fel
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="Luke":1m8zhgc4]Precis den Gladiatorpostern har jag! Skitsnygg.

[/quote:1m8zhgc4]

Jasså? Jag har inte sett den i någon butik förut. Var har du köpt den om man får fråga?
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Japp, det berättar jag gärna. Den köpte jag i Köpenhamn, mitt inne i stan. Där har de en butik med massor av snygga posters. Jag köpte även en grym på Reservoir Dogs när jag var där. Så om du har vägarna förbi kan du gå in dit. Kommer dock inte ihåg vad affären heter.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jaha, hm, jag är nere i Malmö hos mina kusiner då och då, så det blir att man åker över till Köpenhamn ibland. Är det en butik för enbart posters? Ligger den på den där kända affärsgatan (kommer inte på vad den heter)? Det verkar ju värt ett besök iaf om de hade många snygga poster.

För övrigt finns det världens bästa dvd-butik på den gatan jag försöker komma på vad den heter. Hur mycket som helst och riktigt bra priser...men nu blev det lite väl off topic.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den har jag också! Den är jag riktigt nöjd med. Den ser jättesnygg ut på min vägg!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag vill ha [url=http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=2028364915&c=c&search=101&GCID=s15100x017%2DMovies&KEYWORD=%5Bmovie+posters%5D:3d3bbkam]denna,[/url:3d3bbkam] de andra som finns på den sidan skulle heller inte vara fel. Speciellt den Signs, med världen på.

Kan man köpa poster på cdon?
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":4z4bu0hm]Kan man köpa poster på cdon?[/quote:4z4bu0hm]

Nix, det är [url=http://www.discshop.se/shop/prod_posters2.php?lang=&&lang=se&subsite=start&&ref=:4z4bu0hm]Discshops posteravdelning[/url:4z4bu0hm] som gäller.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Okej... Hm, känner någon till nån sida där man kan köpa posters i olika storlekar?
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Richie: Ja, det är helt klart värt ett besök. Riktigt bra affär när jag var där i alla fall. Ligger på Strøget på en stor gata nära tågstationen. Det är lätt att hitta.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har två posters hos min mor från Biostaden i Kalmar.
[i:oygtx3og]Sagan om ringer[/i:oygtx3og] och [i:oygtx3og]Sagan om konungens återkomst[/i:oygtx3og]...
Hos min far hänger det en musikposter... [i:oygtx3og]The Ramones[/i:oygtx3og] givetvis... Hey Ho! Lets go!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
lyckliga jag lyckades få tag på en busskurs affisch på Jack Sparrow/johnny depp. den är hur stor som hellst och det bästa jag har. den är så himmla snygg!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ska köpa Matrix-affischen!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden