En kul grej jag såg i ett annat forum... Gissa vilken film bilden kommer ifrån! Den som gissar rätt och får svaret godkänt, får lägga in nästa bild. Inget fusk nu!
[img:26qh6c3m]http://www.moviezine.se/filmbilder/006/dayafter02.jpg[/img:26qh6c3m]
[b:26qh6c3m][size=150:26qh6c3m=150:26qh6c3m][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:26qh6c3m]Regler[/url:26qh6c3m][/size:26qh6c3m][/b:26qh6c3m]
[quote="The Joker":gedwc4rb]här är en ny hehe [/quote:gedwc4rb]
Du kan inte lägga upp nån om det inte är din tur! Det är rätt självklart. Sedan står det på filen vilken film det är.
Btw så känns det lite som att du spammar trådarna bara för att få "pluppar"
Du kan inte lägga upp nån om det inte är din tur! Det är rätt självklart. Sedan står det på filen vilken film det är.
Btw så känns det lite som att du spammar trådarna bara för att få "pluppar"
Saknas
för
Inga inlägg
Spath: Det har gått två dagar och då får vem som helst lägga upp.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":1bgu22n0][quote="The Joker":1bgu22n0]här är en ny hehe [/quote:1bgu22n0]
Btw så känns det lite som att du spammar trådarna bara för att få "pluppar"[/quote:1bgu22n0]
sorry, jag är ny här. skitsamma då
Btw så känns det lite som att du spammar trådarna bara för att få "pluppar"[/quote:1bgu22n0]
sorry, jag är ny här. skitsamma då
Saknas
för
Inga inlägg
tro mig det är inte för att få några pluppar, vill bara vara aktiv. men man för skit för det visst gör man lite fel ibland.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="The Joker":2f842igq]tro mig det är inte för att få några pluppar, vill bara vara aktiv. men man för skit för det visst gör man lite fel ibland.[/quote:2f842igq]
Aktiv? Det är inte så att du kommer bli avstängd för att du inte skriver 15 gånger i timmen.
Aktiv? Det är inte så att du kommer bli avstängd för att du inte skriver 15 gånger i timmen.
Saknas
för
Inga inlägg
ha ha kul, aja men det var rätt
Saknas
för
Inga inlägg
Mmmmmmm vilken slutsekvens... Butch Cassidy & the Sundance Kid
Visst är det det Upp med en ny!
Saknas