En kul grej jag såg i ett annat forum... Gissa vilken film bilden kommer ifrån! Den som gissar rätt och får svaret godkänt, får lägga in nästa bild. Inget fusk nu!
[img:26qh6c3m]http://www.moviezine.se/filmbilder/006/dayafter02.jpg[/img:26qh6c3m]
[b:26qh6c3m][size=150:26qh6c3m=150:26qh6c3m][url=http://moviezine.mine.nu/filmsnack/viewtopic.php?p=173459#173459:26qh6c3m]Regler[/url:26qh6c3m][/size:26qh6c3m][/b:26qh6c3m]
Ingen? Behövs det en ledtråd?
Jo en ledtråd skulle sitta fint.
Hmm, jag kan säga så mycket att den är från Australien och den hör hemma i skräck/crime/mysterium genren.
Får bli det till att börja med... :)
Får bli det till att börja med... :)
Livar väl upp den här tråden också. Vilken film kommer denna ifrån? :-)
Rätt! Bara att posta en ny bild :)
Snyggt Kevin denna trad behovde komma fram.
Det hade varit kul med den här leken om man på ett pålitligt sätt hade kunnat ladda upp bilder! Den bilden var förövrigt alldeles för lätt Kevin ;)
@Starscream
Ja, tyckte det också kunde vara kul om man fick igång den. Visste inte att den finnas och dessa trådar är rätt kul så att man behövde inte göra en egen heller.
@Ljusbus
Antagligen, ville inte starta tråden med en jättesvår bild bara ;)
Använd imgur, funkar skitbra! (om det var de du menade)
Ja, tyckte det också kunde vara kul om man fick igång den. Visste inte att den finnas och dessa trådar är rätt kul så att man behövde inte göra en egen heller.
@Ljusbus
Antagligen, ville inte starta tråden med en jättesvår bild bara ;)
Använd imgur, funkar skitbra! (om det var de du menade)
Fermen eller någon annan som känner sig manad att lägga upp en ny bild? Annars kan jag köra igen.
Språket på tavlan är franska, den är svartvit och utspelar sig till vis del i en skola(?), jag gissar på De 400 slagen?
Prövar väcka tråden igen....
Är inte det där John Malkovich i Con Air?
1593 inlägg
Breaking Bad? :)
Men Gomer har nog rätt!
Men Gomer har nog rätt!
Ja det är Con Air.
Nu vet jag inte om folk bara tar bilder från google eller tar skärmdumpar själv, men tänk på att det ibland är lätt att hitta rätt genom googles bildsök, i alla fall om bilden är hämtad direkt därifrån ;)
Denna kanske är lite svårare?