11101 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
11101 inlägg
Snart dags för The scandinavian sci-fi, film & game convention. Stockholmässan 27-28 nov.
Årets gäster är:
Robert Englund.
Edward Furlong.
Kristanna Loken.
Joe "Stargate Atlantis" Flannigan.
Andrew "Que? Pang i Bygget" Sachs.
Guy "allo allo" Siner

http://propworld.nu/

1 inlägg
för
1 inlägg
Hahaha lika roliga gäster som vanligt;)
Bor i Malmö och det är i princip samma känns det som, jag menar, hur jävla många gånger har man inte träffat Robert Englund!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, är det inte i stort sett en kopia på förra årets gästlista?
92 inlägg
för
92 inlägg
Åååååh! Gruber!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Jag har aldrig träffat Englund. Sist han var i Stockholm var för 5 år sedan, 2005.
Edward Furlong skulle kommit förra året men drog på filminspelning istället. Han har aldrig varit i Stockholm.
Sachs har bara varit med en gång tidigare, i Malmö i år. Loken, Flanigan och Siner har aldrig varit i Sverige tidigare.
Förra året var gästerna Michael Ironside, Edi från Twilight, Pinhead, Boba Fett och Ruggero "Cannibal Holocaust" Deodato.
141 inlägg
för
141 inlägg
Inget info om götet, vill inte gänget besöka västkusten?
1113 inlägg
för
1113 inlägg
kan vara kul att se Kristanna Loken
-7 inlägg
för
-7 inlägg
Jag ska dit för att min sponsor www.warehouse19.se ska vara där och sälja lite Lego och visa mina kortfilmer på en skärm. Det är för det mesta det enda jag ska dit för.
26 inlägg
för
26 inlägg
Ingen som tycker synd om dom för att de tvingas sälja sina själar och träffa sliskiga fans i Sverige?
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Brukar vara rätt avslappnad och soft stämning, jag fick mitt Hellraiser signerad med orden "see you in hell!" och fick ett snack med Michael Ironside förra året, rätt soft att gå omkring och snacka med folk osv bl a dök ju Michael Myers upp i folkvimlet ;)

1492 inlägg
för
1492 inlägg
Jag var där förra året och ska självklart dit i år igen. Då jag samlar på olika samlarfigurer så brukar jag köpa en del där då de har ett bra utbud. Bonk vi kanske ses där? ;)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Ja jag ska dit då jag jobbar lite med mässan. Borde kanske tjacka en sån där Bonkkeps och ha på mig, problemet är väl att andra människor känner mig under andra namn, från andra forum och communities... blir många kepsar att bära.

4340 inlägg
för
4340 inlägg
Tycker det är så förbannat synd att Edward Furlong knarkade bort sin karriär, han hade potential att bli hur bra som helst. Kommer aldrig glömma hans insats i American heart, där han matchar en Jeff Bridges som spelar på toppen av sin förmåga. Tycker han var helt suverän i American history x också. Englund kommer också alltid vara en hjälte, inte för Freddy rollen, utan för hans Willie i V - Miniserien, en av mina absoluta favoritserier som jag kan se minst en gång om året.
386 inlägg
för
386 inlägg
Fan vad kul det skulle vara att träffa Robert Englund.
321 inlägg
för
321 inlägg
Skulle vara kul att träffa Furlong, han var ju anledningen till att man drog dit förra året. :)
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Englund är väl den roligaste tycker jag. Furlong i mitt tycke har bara gjort två roller som betyder något och resten är prettymutch skit. Har dock knappt lusst att betala 200kr för en autograf om det inte är någon från Sagan om Ringen eller Star Wars, tyvär.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ok då. Du kan få min autograf för 150 kr, men lägre än så kan jag tyvärr inte gå. Jag vill undvika inflation på min hett eftertraktade och värdefulla namnteckning ;)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Ja att pröjsa för en autograf är jag inte så pigg på men som tur slipper jag det. Funderar för fullt vad jag skulle vilja få signerat... t3 affisch med loken kanske (finns ju en som är dubbelsidig, hon på ena sidan, arnold på andra)... furlong är knepigare, dvd-versionen av american history x kanske där han är med på omslaget...
11101 inlägg
för
11101 inlägg
[size=0=0]Guy Siner, som spelade Leiutenant Gruber i den populär
tv-serien "Allå Allå emliga armén", kommer under
både signeringen och photo sessions att vara klädd
i sin orginaluniform han använde i tv-serien![/size]
11101 inlägg
för
11101 inlägg
[size=0=0]Cinemateket kommer ha en monter med specialerbjudanden, filmquiz
och fina priser! Det blir bl.a. mässpris på Cinematekets årskort för
bara 100:- (ord. pris 180:-) och VIP-kort för bara 650:- (ord. pris 750:-)![/size]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden