starred up minns jag mest då det var en tävling vad den skulle heta på svenska, blodsband tror jag dom fastnade för medans jag försökte med JAILED ;)
Likt bonk föredrar jag den här postern till Nightcrawler
Annars var det några bra posters där. Starred Up gillade jag inte alls, dötrist. Men filmen kan nog vara riktigt bra.
Devil's Mile var grymt snygg, har aldrig hört talas om filmen så där blir jag lika nyfiken som Putte. Ska absolut kolla upp den.
Annars var det några bra posters där. Starred Up gillade jag inte alls, dötrist. Men filmen kan nog vara riktigt bra.
Devil's Mile var grymt snygg, har aldrig hört talas om filmen så där blir jag lika nyfiken som Putte. Ska absolut kolla upp den.
Gillade båda till Nightcrawler men...haha...den där du postade Marcus, ja det kunde lika gärna ha varit till ett TV-spel, den har nästan det stuket tycker jag :)
Bonk: Vad blev det då, Starred Up alltså, vad heter den på "svenska"? Har den gått på bio redan? aja...jag märker väl då den dyker upp annars, fan vad jag blir stressad.
Vad heter den där filmen med den där äckliga gubben som sitter på ett par då de ligger i sängen då? Något belgiskt eller nåt? Borkman? sjuk poster haha Nä inte Borkman...nä kommer inte på vad den heter, jag är trött och svamlar.
Bonk: Vad blev det då, Starred Up alltså, vad heter den på "svenska"? Har den gått på bio redan? aja...jag märker väl då den dyker upp annars, fan vad jag blir stressad.
Vad heter den där filmen med den där äckliga gubben som sitter på ett par då de ligger i sängen då? Något belgiskt eller nåt? Borkman? sjuk poster haha Nä inte Borkman...nä kommer inte på vad den heter, jag är trött och svamlar.
starred up blev BLODSBAND på svenska och fick väl en ganska liten biodistribution.
Blodsband...va originellt...då kunde den väl lika gärna fått heta Starred Up...Blodsband lär väl minst hundra filmer och serier heta redan. Jaja, lika ologiskt som vanligt med andra ord :) Har ni hört något om den, ja alltså ifall den är bra? Då fängelsefilmer och fängelseserier är bra, ja då brukar de oftast vara riktigt bra! Gillar sånna filmer å serier!
Putte: TV-spel? Nä det ser jag inte, jag spelar visserligen inte TV-spel heller så det kanske inte är så konstigt ;)
Starred Up har fått lysande recensioner, tror att den har typ 97% på Rotten Tomatoes eller nåt sånt så den kan vi nog hoppas på.
BORGMAN Putte! :)
Starred Up har fått lysande recensioner, tror att den har typ 97% på Rotten Tomatoes eller nåt sånt så den kan vi nog hoppas på.
BORGMAN Putte! :)
Vad säger du bonk, ska vi öppna upp tråden för alla filmposters, inte bara 2014? :)
njae ett par år hit eller dit men jag orkar inte med massa varianter av reservoir dogs och pulp fiction
Vi kanske kan köra 10-talet hittills? Från 2010 till idag alltså.
Jo men jag tycker Nightcrawlerpostern där ser animerad ut, alltså TV-spelsanimerad :) Inget fel med det annars, den var snygg och filmen tror jag stenhårt på.
Haha ja BORGMAN! hehe den är så äcklig. Har faktiskt inte sett filmen, någon som har gjort det och i så fall, hur var den?
Haha ja BORGMAN! hehe den är så äcklig. Har faktiskt inte sett filmen, någon som har gjort det och i så fall, hur var den?
@Marcus Finns väl redan en tråd för sådant om jag inte minns fel
Håller förövrigt med PUTTE om Mr.G på sin fräcka affisch. Kunde ha varit en poster för GTA5 eller ngt. Ser sjukt fake ut
Håller förövrigt med PUTTE om Mr.G på sin fräcka affisch. Kunde ha varit en poster för GTA5 eller ngt. Ser sjukt fake ut
Borgman är riktigt bra! Tycker affischen fångar känslan rätt bra, obehaglig, stämningsfull film som påminner lite om Lynchs filmer samt typ Caché/Dolt hot och Lemming om nån sett dem :)
Walther: Det kanske det finns, vet inte riktigt. Tänkte bara att till slut tar det slut på snygga posters från 2014 och då dör tråden, vore tråkigt. Men det kanske inte är ett problem än.
Magneta Bob: Är Borgman flummig och obegriplig eller så?
Magneta Bob: Är Borgman flummig och obegriplig eller så?
Njää, den där kände jag ingenting för. Jag kanske hade uppskattat den mer om jag hade sett filmen och förstått vad den brinnande cykeln betyder exempelvis.
Marcus: Ja, en smula skulle jag säga. Den är inte svår att hänga med i men den ger inte så många svar på varför saker händer och så...
Okej, jag förstår. Låter lite spännande, jag kanske ska ta och se den framöver.
Kollade precis igenom listan om någon hade hunnit lägga ut postern till "Under the Sea", och där hann du före Marcus :) Gillar verkligen hur simpel men ändå maffig den är. Får lite Godzilla-vibbar i och med att de bara hintar om hur sjukt enorm valen faktiskt är. Mäktigt.