1361 inlägg
@Psychopatrik: "Starred up" är fantastisk, härligt rå, brutal och skitig. Måste ses! Av de andra tycker jag du bör prioritera "Calvary", också underbart bra. Båda dessa två tillhör årets bästa tycker jag.
Anyway, en poster till jag diggar:
Anyway, en poster till jag diggar:
Den där var snygg! Ser fram emot filmen också.
Ett bidrag till:
Ofta är skräckfilmsposters väldigt snygga, även om filmerna inte är lika imponerande. "As Above so Below" har jag inte sett dock.
Ett bidrag till:
Ofta är skräckfilmsposters väldigt snygga, även om filmerna inte är lika imponerande. "As Above so Below" har jag inte sett dock.
Marcus: Jag har faktiskt följt hela tråden, tänkte posta den där. Så hann du förre, haha.
Här kommer två som fångade mitt intresse, väldigt simpla och minimalistiska. Men sånt gillar jag, hoppas någon av er också gör.
Den här är ju en klar homage till Dreyers "La passion de Jeanne d'Arc" dessutom, vilket fick mig att gilla den lite extra.
Här kommer två som fångade mitt intresse, väldigt simpla och minimalistiska. Men sånt gillar jag, hoppas någon av er också gör.
Den här är ju en klar homage till Dreyers "La passion de Jeanne d'Arc" dessutom, vilket fick mig att gilla den lite extra.
Jag gillade båda dina Kevin, men mest båten tror jag. Den var extremt enkel men det är också det som gör den bra.
jag fattar inte affschen ser bara massa kladd runt fejset ska det föreställa nåt eller
Vet inte om jag tycker den är snygg enbart för att jag gillar filmen. Är inte särskilt originell direkt. jaja, leker man med elden kissar man på sig
The Playlist rankar sina 20 favoriter från i år! Bortsett från tidigare nämnda Under the Skin, Birdman och Foxcatcher är jag riktigt svag för The Interview! http://blogs.indiewire.com/theplaylist/the-20-best-movie-posters-of-2014-20141215?page=1
Jag tycker att det ser ut som en massa löv runt ansiktet :).
ja för dokumentären om ryska hockeylaget, gick på sthlm filmfestival.
Jag tror att den finns på Netflix och att jag har sett den! :)
förvånar mig inte, du avverkar ju film efter film i ett hiskeligt tempo ;)