Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Return of the King":3q7ifco8]Förhoppningsvis kommer de göra MAx Payne till film. Det skulle antagligen bli den coolaste actionfilmen detta sekel (man kan i alla fall hoppas)[/quote:3q7ifco8]
Hoppas det, Jag tror det kommer att bli bättre än Matrix
Hoppas det, Jag tror det kommer att bli bättre än Matrix
Saknas
för
Inga inlägg
Marcus tycker du inte att Boll skulle va perfekt som regissör
Nej jag bara skämtar, jag vet att du hatar honom, jag med.
Max Payne skulle somsakt kunna bli bra med rätt regissör och bra skådisar, sen är ju det viktigt med manuset, men Max Payne har potential.
Nej jag bara skämtar, jag vet att du hatar honom, jag med.
Max Payne skulle somsakt kunna bli bra med rätt regissör och bra skådisar, sen är ju det viktigt med manuset, men Max Payne har potential.
Uwe Boll!? det fanskapet... han ska ju göra en film nu av det smått fantastiska spelet "Dungeon Siege" med Ray Liotta och Jason Statham i en av rollerna... det luktar flopp lång väg...
Saknas
för
Inga inlägg
Va hehe, den kommer att floppan så jädra mycket, han tror att han är en stor film skapare ungefär, men vad ska man säga, det är han inte.
Nej verkligen inte... Och värre blir det väll när han sen ska göra film av FPS spelet Far Cry... usch!
Saknas
för
Inga inlägg
Då borde Bruce Willis spela Max Payne.
Saknas
för
Inga inlägg
Nej det känns jädrigt tråkigt ifall Willis gör rollen.
Han har ju redan gjort Hartigan i Sin City, sen så ska han göra Max Payne, nej tack.
Han har ju redan gjort Hartigan i Sin City, sen så ska han göra Max Payne, nej tack.
Saknas
för
Inga inlägg
tycker att Pacman kunde bli film..med Danny De Vito i huvudrollen
Ja, vilken otroligt genomtänkt handling det skulle bli... en gul klump som är mycket glupsk och inte vill bli tagen av spöken...
Saknas
för
Inga inlägg
jag har hört att spelet American Mcgee's Alice ska bli film. Sarah Michelle Gellar ska spela vuxna Alice. Spelade det spelet när jag var yngre. Rätt kul.
Det stämmer... [url=http://www.imdb.com/title/tt0466663/:32rr49d6]IMDb Länk[/url:32rr49d6]
Saknas
för
Inga inlägg
Nåt som borde bli film är ju "The Legend of Zelda"!
Kan lova att de skulle bli en bra film, eller kanske till och med en trilogi!
Kan lova att de skulle bli en bra film, eller kanske till och med en trilogi!
Saknas
för
Inga inlägg
om super mario bros kan bli film så kan väl alla bli det
Saknas
för
Inga inlägg
Zelda skulle nog vara gansk kul om de gjorde det spelet till film. Men sen är ju frågan om man kan göra det spelet till en film. Det verkar ganska svårt att få det att det inte blir så mycket spel över det hela. Vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara bättre än vad jag har gjort.
Dom har ju redan lyckas gjort det till Tecnkad Serie... och det var ju inte det vackraste jag sett....
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror att jag har sett lite av den serien...tror jag, eller? Jag minns inte vad den handlade. Om de skule göra Zelda till film måste man i alla fall behålla mystiken. Spelen är ju väldigt magiska.
Saknas
för
Inga inlägg
Har ett band hemma med den teckande serien av Zelda.
Men Zelda som film, skulle funka om det var rätt skådespelare och rätt regisör och story berättare!
Men Zelda som film, skulle funka om det var rätt skådespelare och rätt regisör och story berättare!
Saknas
för
Inga inlägg
Tänk er Metal Gear Solid som rulle, med typ Christian Bale lr Eric Bana lr Hugh Jackman som Solid Snake...regi Tony Scott, manus Brian Helgeland. Uuuuuuuuuuuuh...ägande.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, Tony Scott skulle nog va perfekt som regissör.
Sen så manuset va jädrigt bra också, det skulle ju va tråkigt ifall man bara fick se hur Snake bara smög omkring inne på en bas.
Sen så manuset va jädrigt bra också, det skulle ju va tråkigt ifall man bara fick se hur Snake bara smög omkring inne på en bas.