#1 karl-alfred, 1930-talet.
#2 professor balthazar - 1960-talet.
#3 linus på linjen - 1970-talet.
#4 det var en gång rymden - 1980-talet
¤5 beavis och butt-head - 1990-talet.
pixar och dylik modern smörja kan ni stoppa upp nånstans.
pixar är skräp och har ingenting att sätta emot min topp-5!
linus på linjen är originellt, kreativt, unikt! osvaldo cavandoli med röst av carlo bonomi (som även var pingu!)
det är klass det!
pixar? haha.
seriöst. SERI-FUCKING-ÖST
ni kan inte mena allvar. ni kan INTE MENA ALLVAR att ni i vuxen ålder går på bio (!) och ser filmer om talande bilar! uppföljare med ÄNNU FLER talande bilar! lekssaksoldater! uppföljare med ännu fler lekssakssoldater! OCH SEN ser ni YTTERLIGARE EN superkommersiell uppföljare från jättebolaget pixar om LEKSSAKSSOLDATER!
herrejävlar.
vad är det i dricksvattnet där ni bor?
av allt animerat man kan se ägnar ni åt sån jävla DYNGA det borde ju fan vara straffbart.
linus på linjen är originellt, kreativt, unikt! osvaldo cavandoli med röst av carlo bonomi (som även var pingu!)
det är klass det!
pixar? haha.
seriöst. SERI-FUCKING-ÖST
ni kan inte mena allvar. ni kan INTE MENA ALLVAR att ni i vuxen ålder går på bio (!) och ser filmer om talande bilar! uppföljare med ÄNNU FLER talande bilar! lekssaksoldater! uppföljare med ännu fler lekssakssoldater! OCH SEN ser ni YTTERLIGARE EN superkommersiell uppföljare från jättebolaget pixar om LEKSSAKSSOLDATER!
herrejävlar.
vad är det i dricksvattnet där ni bor?
av allt animerat man kan se ägnar ni åt sån jävla DYNGA det borde ju fan vara straffbart.
Vi på MZ gillar film, bonk. Jag vet att det är svårt för dig att förstå eftersom du inte gillar film, men vi stoltserar med vår förmåga att uppskatta olika sorters film!!!!! :)
olika sorters film? du snackar om pixar. som gör samma film om och om igen. som gör uppföljare på uppföljare och vars dataanimerade skräp ser likadant ut.
detta ställs mot karl-alfreds fantastiska animationer redan på 30-talet, beavis and butt-head som på ett genialt sätt blandade tecknat med verklig video.
detta ställs mot karl-alfreds fantastiska animationer redan på 30-talet, beavis and butt-head som på ett genialt sätt blandade tecknat med verklig video.
Professor Balthazar hade ju typ 4 säsonger med 15 avsnitt i varje? ^^ och jag antar att det finns sjukt mycket kortfilmer med Karl-Alfred? :D
Pixar har gjort femton filmer och mig veterligen är bara fyra av dom uppföljare.
Som Anton säger är många av pixars filmer unika upplevelser. Ser inte det inneboende problemet i att det främst är barnfilmer/familjefilmer, så länga dom är välskrivna, välanimerade och nyskapande?
Som Anton säger är många av pixars filmer unika upplevelser. Ser inte det inneboende problemet i att det främst är barnfilmer/familjefilmer, så länga dom är välskrivna, välanimerade och nyskapande?
vem fan ser familjefilmer? ja förutom familjer då.
det är ju helt bisarrt att gå på bio och sitta med en massa snorungar och deras föräldrar och se samma filmer.
åker ni nyckelpigan på gröna lund också med en ballong för att sen gå på mcdonalds och beställa happy meal och få en disneyleksak (ja varför inte nåt från pixar?)
herrejävlar. jag måste ha råkat komma in på hamsterpajs forum av misstag.
det är ju helt bisarrt att gå på bio och sitta med en massa snorungar och deras föräldrar och se samma filmer.
åker ni nyckelpigan på gröna lund också med en ballong för att sen gå på mcdonalds och beställa happy meal och få en disneyleksak (ja varför inte nåt från pixar?)
herrejävlar. jag måste ha råkat komma in på hamsterpajs forum av misstag.
För det första var det inte svar på frågan "Ser inte det inneboende problemet i att det främst är barnfilmer/familjefilmer, så länga dom är välskrivna, välanimerade och nyskapande?". För det andra utgår inte mitt tycke från vilken målgrupp filmen har. För det tredje var det inte allt för många år sedan jag var i rätt målgrupp för pixarfilmrena - har ett nostalgiskt band till många av dom. Och för det fjärde går jag ogärna på bio.
PS - det händer att jag åker nyckelpigan.
PS - det händer att jag åker nyckelpigan.
Finns la väldigt många familjer här i världen antar jag så det är nog väldigt många människor! :) Jag anser att det alltid kommer finnas ett barn inom oss alla men antar att du inte håller med. Varför hata så mycket när man kan älska? Make love, not war!
Hehe argumentet att människor med barn inte förtjänar att se samma film... ^^
Funderar på att starta ett instagramkonto som ska heta typicalbonk..