Hejsan hoppsan!
Nu har jag gått och grubblat ett tag på en film där jag enbart minns små små små flashar ifrån. Jag hittade inget tidigare forum på liknande trådar, så startar därför en ny. Jag har försökt att googla genom mina flashar men jag hittar ingenting.
Det jag minns är att folk dör blandannat, och om jag inte minns helt fel så är den här killen antingen död och ett spöke eller fast mellan två världar, han kan se "döden" eller mördaren och offret får sednan en siffa i pannan. Alltså nummerordningen är väl i vilken ordning dom dör. Sen tror jag att jag minns en scen där "döden" eller mördaren håller om en tjejs hjärta tills hon antingen dör eller om han sen släpper.
Hoppas mina dåliga flashar sätter fart på någon annans minne! Måste bara få veta vilken film det är jag försöker komma på!
1125 inlägg
Det är the Frighteners du tänker på. :)
1125 inlägg
Hm, ska jag kolla in direkt på youtube!
1125 inlägg
Michael J. Fox känns helt rätt men kände inte igen någonting ifrån trailern. Måste ha sett den när den kom ut eller bara något år efter det och då var jag inte gammal haha, men ska kolla på filmen nu så ser jag om det är den eller inte, för den brunhåriga tjejen passar också in bra, det skulle kunna vara hon som får sitt hjärta omkramat av "döden" :)
Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen!
1125 inlägg
Det var den filmen, tack så mycket Pseudosum :)
Nu kan ni ta bort tråden om ni vill!
Nu kan ni ta bort tråden om ni vill!