Jag är en nörd, jag verkligen är det. Jag är en sucker för sci-fi/fantasy, serietidningsbaserade filmer eller episka äventyr även om de tyvär inte alltid blir bra. Och det är inte varje år filmerna faller mig i smaken men nästa år ser ut att bli ett kanon år för mig. Varför?
The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn
Rise of the Apes
Rango
Source Code
Thor
The First Avenger: Captain America
Steven Speilbergs: War Horse
Battle Los Angelses
Paul
Green Lantern
Cowboys and Aliens
Immortals
Real Steel
Gravity
Mad Max 4: Fury Road
Moneyball
Super 8
The Tourist
X-Men: First Class
True Grit
Tänk om bara The Hobbit också skulle kunna fått hålla sin orginal premiär.
Och dessa var bara de filmer jag verkligen är sjuuuuuuuuuuukt peppad på. Sen finns det filmer som kommer vara värda att se. Kommer bli ett dyrt bio år :)
Vilka filmer nästa år ser du mest fram emot?
1361 inlägg
Yeah, den verkar sannerligen helt fantastiskt och jag har haft den på min radar i alla fall ett par månader nu. Kollade du in trailern? [size=12=12]http://www.youtube.com/watch?v=KPohmhNFwi4[/size]
company men - ben affleck !
hahahahahaha! inte en chans att jag ser en film till med ben affleck.
och regissören har tidigare jobbat med cityakuten.
hahahahahaha! inte en chans att jag ser en film till med ben affleck.
och regissören har tidigare jobbat med cityakuten.
Nej men har kollat trailern nu, sällan jag gör det, ja i alla fall hela trailern och den här verkar ju riktigt bra. Visst Ben Affleck är inte någon favorit, men det känns som att han passar in här. Filmen verkar påminna om serien Men of a certain age, inte rakt av, men lite grann. Kommer helt klart att se den! Tyckte jag även såg gamle Craig T. Nelson "skumma" förbi där :)
NEJ! tänker inte ens kolla trailern. ben affleck. fy fan.
dessutom verkar den bara fått halvdanna recensioner.
dessutom verkar den bara fått halvdanna recensioner.
Haha, du har verkligen byggt upp ett gediget hat mot honom. Ungefär som min "relation" till Adam Sandler då :) Ja eller Will Ferrell...Pest eller kolera, pick one.
Nej men filmen har ju en massa andra förbannat bra skådisar i rollistan; Kevin Costner, Tommy Lee Jones och Chris Cooper...ja och även Craig T. Nelson då, en gammal favorit.
Nej men filmen har ju en massa andra förbannat bra skådisar i rollistan; Kevin Costner, Tommy Lee Jones och Chris Cooper...ja och även Craig T. Nelson då, en gammal favorit.
Jag gillar när dom driver om Ben Affleck i South Park, han föds med ett ansikte format som en röv sen lämnar hans föräldrar bort honom. Sen letar hans föräldrar efter honom då dyker han upp i vuxen med opererat ansikte så att det ska föreställa Ben Affleck. Där gillade jag att se honom!
.Jag gillade verkligen hans Gone baby gone men där slapp man se honom. Hans bror övertygar mig mer som skådis. Men jag hoppas att hans nästa regi blir bättre än The Town. The Town var för klyschig för min smak känns som dom gjort film på det ämnet lite väl för många gånger, boken var inte heller så övertygande. Inget jag tänker läsa eller se om.
"The Company of man" verkar vara bra men det finns väl en risk att det är som med "The Town" trailern är bättre än filmen.
.Jag gillade verkligen hans Gone baby gone men där slapp man se honom. Hans bror övertygar mig mer som skådis. Men jag hoppas att hans nästa regi blir bättre än The Town. The Town var för klyschig för min smak känns som dom gjort film på det ämnet lite väl för många gånger, boken var inte heller så övertygande. Inget jag tänker läsa eller se om.
"The Company of man" verkar vara bra men det finns väl en risk att det är som med "The Town" trailern är bättre än filmen.
affleck va rätt bra i the town bonk.
Som skådespelare, nja.
Som regissör, tummen upp.
instämmer att affleck är tämligen usel och träig skådespelare. dock så har han visat på en fin och gedigen regi talang, även om jag skulle vilja se honom välja lite roligare manus i framtiden...
vill dock slå ett slag för affleck i hollywoodland! bra film och eminent rollprestation.
just det ja, om jag kommer ihåg så var han också riktigt rolig i sin lilla ''cameo'' i den underskattade thrillen boiler room, där även vin diesel inte gör bort sig.
vill dock slå ett slag för affleck i hollywoodland! bra film och eminent rollprestation.
just det ja, om jag kommer ihåg så var han också riktigt rolig i sin lilla ''cameo'' i den underskattade thrillen boiler room, där även vin diesel inte gör bort sig.