Visa första inlägg
1361 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1361 inlägg
Yeah, den verkar sannerligen helt fantastiskt och jag har haft den på min radar i alla fall ett par månader nu. Kollade du in trailern? [size=12=12]http://www.youtube.com/watch?v=KPohmhNFwi4[/size]
11101 inlägg
för
11101 inlägg
company men - ben affleck !

hahahahahaha! inte en chans att jag ser en film till med ben affleck.
och regissören har tidigare jobbat med cityakuten.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Nej men har kollat trailern nu, sällan jag gör det, ja i alla fall hela trailern och den här verkar ju riktigt bra. Visst Ben Affleck är inte någon favorit, men det känns som att han passar in här. Filmen verkar påminna om serien Men of a certain age, inte rakt av, men lite grann. Kommer helt klart att se den! Tyckte jag även såg gamle Craig T. Nelson "skumma" förbi där :)
11101 inlägg
för
11101 inlägg
NEJ! tänker inte ens kolla trailern. ben affleck. fy fan.
dessutom verkar den bara fått halvdanna recensioner.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha, du har verkligen byggt upp ett gediget hat mot honom. Ungefär som min "relation" till Adam Sandler då :) Ja eller Will Ferrell...Pest eller kolera, pick one.
Nej men filmen har ju en massa andra förbannat bra skådisar i rollistan; Kevin Costner, Tommy Lee Jones och Chris Cooper...ja och även Craig T. Nelson då, en gammal favorit.
745 inlägg
för
745 inlägg
Jag gillar när dom driver om Ben Affleck i South Park,  han föds med ett ansikte format som en röv sen lämnar hans föräldrar bort honom. Sen letar hans föräldrar efter honom då dyker han upp i vuxen med opererat ansikte så att det ska föreställa Ben Affleck. Där gillade jag att se honom!
.Jag gillade verkligen hans Gone baby gone men där slapp man se honom. Hans bror övertygar mig mer som skådis. Men jag hoppas att hans nästa regi blir bättre än The Town. The Town var för klyschig för min smak känns som dom gjort film på det ämnet lite väl för många gånger, boken var inte heller så övertygande. Inget jag tänker läsa eller se om.
"The Company of man" verkar vara bra men det finns väl en risk att det är som med "The Town" trailern är bättre än filmen.
1168 inlägg
för
1168 inlägg
affleck va rätt bra i the town bonk.
1492 inlägg
för
1492 inlägg

affleck va rätt bra i the town bonk.

Som skådespelare, nja.
Som regissör, tummen upp.
293 inlägg
för
293 inlägg
instämmer att affleck är tämligen usel och träig skådespelare. dock så har han visat på en fin och gedigen regi talang, även om jag skulle vilja se honom välja lite roligare manus i framtiden...
vill dock slå ett slag för affleck i hollywoodland! bra film och eminent rollprestation.
just det ja, om jag kommer ihåg så var han också riktigt rolig i sin lilla ''cameo'' i den underskattade thrillen boiler room, där även vin diesel inte gör bort sig.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden