11101 inlägg
för
11101 inlägg
Sicario säger jag.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Chappie kanske, hade ändå förväntat mig en underhållande film, men fick en riktig sörja.
2249 inlägg
för
2249 inlägg
Spectre, Age of Ultron och Child 44. Tomorrowland hade jag med förhoppningar på, men den var kass. Sicario var också något av en besvikelse även om den landade på en trea. 
478 inlägg
för
478 inlägg
Jag blir aldrig besviken. Alla filmer motsvarar alltid mina förväntningar.
464 inlägg
för
464 inlägg
Man hade det ju på känn men Jurassic World var ändå en riktig besvikelse för mig.
1264 inlägg
för
1264 inlägg
Tveklöst Spectre
896 inlägg
för
896 inlägg
Hateful Eight. 
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Får nog också säga Spectre faktiskt, den var tyvärr väldigt medioker.
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Den största besvikelsen för min del är definitift Crimson Peak jag hade förväntat mig så mycket mer av Guillermo del Toro! 
656 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
656 inlägg
Du har ju ändå betygsatt den med en fyra. Lite svårt och se att en film som fått ett så högt betyg kan vara årets största besvikelse. Du måste ha haft extremt höga förväntningar på den?
12243 inlägg
för i svar på Gomer Pyles inlägg
12243 inlägg
Jag hade extremt höga förväntningar då jag läst om hur noga del Toro var med sina kulisser, hade i tankarna att den skulle vara i klass med "Pans labyrint"...
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Hateful Eight var en besvikelse och en film där Tarantino bara ännu en gång återupprepar sig själv.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Trist att höra om Bond och Hateful Eight, lite beklämmande. Själv hoppas jag dock att Hateful Eight trots allt slår Django, ja även ifall det är en slags "upprepning". Jaja, nu tror jag att jag har en trea på Django men den trean är bräcklig. Jag älskade nämligen filmens första och andra tredjedel, till den bedrövliga slutakten tog vid och pulveriserade alltihop, typ. Hoppas även jag slipper örongift som hip-hop i denna västern ;)

Själv har jag inte sett mycket film i år så det blir svårt för mig att ge något exempel, sedan har jag inte mycket till hopp på filmer längre så ja...ni fattar ;) Men visst, trots det kan man ju bli besviken, ibland är ju vissa filmer outhärdliga och något man inte alls förväntat sig. Jag ska tänka på saken och se ifall jag kommer fram till något.
4340 inlägg
för i svar på P U T T Es inlägg
4340 inlägg
Hip-hopen slipper du, så mycket kan jag avslöja :)
983 inlägg
för
983 inlägg
Hade inga direkta förväntningar på Jurassic World, men tyckte den var totalt värdelös. Lost River var också en besvikelse. Sicario och Ex Machina levde inte riktigt heller upp till förväntningarna, men är ändå bra/riktigt bra filmer. 
2566 inlägg
för
2566 inlägg
The Martian. Ofta sövande tråkig, och den kändes så Hollywood att jag fick Armageddon-vibbar.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
stora filmer, stora besvikelser här! en sak jag absolut inte klarar av är när filmerna är väldigt långa - och dessutom långsamma eller händelsefattiga.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden