Visa första inlägg
352 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
352 inlägg
Schyssta köp Kevin!
711 inlägg
för
711 inlägg
Firefly steelbooken ska jag lätt skaffa så småningom, så jäkla skön serie! :)
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Precis som du säger minns jag den som en rätt skön och riktigt bra serie. Var några några år sen jag såg den men när dom sänkte priset till £16 kunde jag verkligen inte motstå serien i en steelbook. Dom tog ju dock slut som smör, var ju slut efter några minuter. Hann och få en när det var 11 kvar men var slut 5 min senare. Men nu ska dom ha fått in mer trorja :)
Jag tycker den var rätt snygg också. Framsidan iallafall. Skönt att alla 3 skivor från plats i steelboken med :)
711 inlägg
för
711 inlägg
Tusen tack för tipset, hade ingen koll att priset hade gått ner så pass. De ggr jag kollat har den legat runt 360kr men nu blev det 206kr med frakten! :)))
648 inlägg
för
648 inlägg
Man kan se det som ett delvist farväl till Christian Bale, för i söndags beställde jag via min syster filmerna The Dark Knight (2008) för 69 kronor, och efterföljaren och avslutningen av trilogin, The Dark Knight Rises (2012) för ett rabbatpris på 9 kronor. Bägge på Blu-Ray. Vilket kap! om jag får säga det själv.
625 inlägg
för
625 inlägg
928 inlägg
för
928 inlägg
Så nu äntligen har jag The Hobbit i en snygg steelbook, är så nöjd över den! Köpte även Hellboy (guilty pleasure), Battle Royale, The cabin in the woods och Triangle :)
549 inlägg
för
549 inlägg
Körde du på Cdon erbjudandet? (Hobbit)
871 inlägg
för
871 inlägg
Funderade faktiskt också på att köpa Hobbit-steelbooken eftersom den var så billig, men sen kom jag på att jag faktiskt inte tyckte om filmen och att om jag nu skulle köpa den så blir det extended version som släpps senare i år. Däremot gjorde jag ett annat kap på 13 blu-rays och en DVD, alltsammans för sammanlagt 275 spänn. Extremt billigt om ni frågar mig:

1678 inlägg
för
1678 inlägg
grillchirre: Läcker bensindunk!
eldunari: Är det spikat att det kommer en Extended på The Hobbit? Helt sjukt egentligen med tanke på orginalfilmens längd.
Jaja, blir till att köpa den och sälja den gamla blu-rayen då. Vad beställde jag på CDON:s 9 kr kampanj då… minns knappt. Ja, just det ja, Titanic och The Rock på blu-ray blev det ju. Hade faktiskt inte dem (förutom på VHS) tidigare.

711 inlägg
för
711 inlägg
@magiul: Ja den är riktigt nice!
Här kommer mina senaste köp.

1020 inlägg
för
1020 inlägg
magiul: Yes. Det kommer att komma en Extended version av "The Hobbit". Det står dock att den är 182 minuter, vilket blir "bara" 13 minuter längre än bioversionen som är 169. Det kan ju dock vara massa annat extramaterial med på skivan, vet inte hur det är på dom som existerar på Lord of the Rings.
grillchirre: Ser att du har fåt din "Firefly"-steelbook nu, sweet! Även den där "Short Circuit" för mig tankarna direkt till "Wall-E"
501 inlägg
för
501 inlägg
Eldunarí: Gällande HP-boxen, är det endast 1-disc utgåvor på dom filmerna? Är det något extramaterial med på dom?
871 inlägg
för
871 inlägg
Det är endast 1-disc utgåvor på HP-boxen. Kan dock inte säga något om extramaterial då jag inte fått boxen än och det inte står någonting på CDOns sida där jag köpte den. Kanske någon annan som har införskaffat boxen kan tala om det?
1020 inlägg
för
1020 inlägg
Jag har inte boxen men det är bara en box med samtliga filmer i 1-disc fodral (8 skivor/fodral). Jag har endast den första filmen men den innehåller "Extra scener, Capturing the Sone (Rollbesättning och om överförning från roman till film), Around the World Multilanguage Clip, Ghosts of Hogwarts, Yearbook Charcater Clips, Trailers" 
Några snabba bilder hur det ska se ut på baksidan av fodralen här.
711 inlägg
för
711 inlägg
@Kevin E: Jajemen, så himla snygg utgåva! :)
Hehe, eller hur, de måste ha tänkt på Number 5 när de skapade Wall-E.
928 inlägg
för
928 inlägg
Extenden är bara 13 minuter längre, och en sjujäkla massa extramaterial. Men sånt kollar jag inte på ändå så jag struntade i att vänta på extended. Ska jag vara ärlig köpte jag min Hobbit på discshop, för 199:- :( 
386 inlägg
för
386 inlägg
Själv så brukar jag knarka extramaterial så kommer jag vänta på den här Hobbit utgåvan: http://www.amazon.co.uk/The-Hobbit-Unexpected-Journey-Extended/dp/B00EAK9MK0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1379615726&sr=8-2&keywords=the+hobbit+extended+edition
Gillar att de forstatt göra så att extended utgåvorna ser ut som bokomslag. Hade dock önskat att de gjort som med LotR DVD:erna och bara haft titeln på framsidan istället för en bild av Bilbo. Det kommer dock inte att göra så mycket när jag staplar alla fyra bredvid varandra i hyllan.

97 inlägg
för
97 inlägg
Några av mina senaste inköp! Är mer än nöjd!

616 inlägg
för
616 inlägg
Stör ni er inte när tillverkaren fuckar upp ett fodral eller box genom att trycka en blå board högst upp?
Förstör det estetiska i en annars snygg box/fodral tycker jag iaf.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden