Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på PerHs inlägg
12243 inlägg
Oj! Du har ju investerat i en mängd nya intressanta filmer Per! :) 
711 inlägg
för
711 inlägg
The Guardian var asfrän när jag var 10-12 år. Kanske inte håller så bra idag, kanske endast på nostalgin?
Får se om man vågar se om den nån dag.
501 inlägg
för
501 inlägg
Mina senaste, då jag tyckte att det var dags att uppgradera några av de tidiga Marvel-filmerna från DVD och lite "bonus" på det.

12243 inlägg
för i svar på stjärnskotts inlägg
12243 inlägg
Jäklar med filmer du samlat på dig den senaste tiden! :)
501 inlägg
för i svar på Kaliss inlägg
501 inlägg
Jo, kanske att det har blivit ett par för många senaste månaden (även en handfull jag inte tog med på fotot)... för man ska ha tid att se dom någon gång också. Det blir nog ett litet köpstopp framöver. :)
12243 inlägg
12243 inlägg
Men ibland hittar man en massa filmer som man bara måste ha och då köper man klart dem. Det är sant det du säger att man ska ha tid att kolla dem också, men den tiden kommer nog i höst :)
1264 inlägg
1264 inlägg
Har de flesta av de du har där på bilden. Är F&F 1-6 från någon box? Ser väldigt enhetliga ut!
501 inlägg
för i svar på marcuswillers inlägg
501 inlägg
Nej det är ingen box, utan en (nordic) re-release från 2013 och FF6 är från 2015. Och har väldigt snygga omslag. Hade ju gärna haft F&F7 i samma format, men kom över den för under 100-lappen, vilket gjorde att jag inte kunde låta bli.

Du kan kolla mer om dessa här; F&F1, F&F2, F&F3, F&F4, F&F5 & F&F6.
1197 inlägg
1197 inlägg
Ja försöker varje månad köpa på mig ett lass filmer. Filmsamlingen måste ju växa i stadig takt.
12243 inlägg
för i svar på PerHs inlägg
12243 inlägg
Ja det är sant! Man måste ju hela tiden fylla på samlingen för att göra den så komplett som möjligt :).

Du, apropå inget! jag såg att dem har Empire på Oj i Åstorp så man slipper köra hela vägen till Väla för att köpa tidningen, eller du kanske prenumererar på den? 
1197 inlägg
1197 inlägg
Jäklar vad gott, då kan man inhandla bibeln där. Man är ju i Åstorp ganska ofta.
1316 inlägg
1316 inlägg
Varför måste såna smaskiga tidningar vara så dyra?... själv har man 200m till närmaste Empire :) Kan köpa en och posta till dig Kalis. ;)
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Jag vet ju sen tidigare att du bor i Billesholm och då brukar man ha vägarna förbi Åstorp :). Empire är verkligen en filmnörds bibel :D 
12243 inlägg
för i svar på FredrikOlssons inlägg
12243 inlägg
Vissa har det riktigt lyxigt men bor man mitt ute på en åker i Skåneland så har man en bit att ta sig för att få tag på Bibeln :) 
2249 inlägg
för
2249 inlägg
Råkade surfa in på discshop igen och vips så är det blurays påväg ännu en gång. 

Denna gång blev det en härlig blandning om jag får säga det själv.

On the Waterfront
Shaun of the Dead
Singin in the Rain
Cold in July
The Conversation
och Alfred Hitchcocks Rope. 
2549 inlägg
för i svar på Anton s inlägg
2549 inlägg
Ett par riktigt fina filmer där Anton. Fick själv lust att köpa Singin in the Rain på blu-ray.
2249 inlägg
för i svar på Moviemasters inlägg
2249 inlägg
Jag har inte sett den än faktiskt, så det blir ju optimalt att uppleva den första gången på bluray. Ser ut att ha en riktigt vibrant och härligt färgpalett. 
12243 inlägg
för
12243 inlägg
Så, då har man spenderat lite mer pengar på film! men det är så värt det! 

Det blev tre filmer från Ginza idag,

Tintins äventyr: Enhörningen hemlighet - 2011
Hitchcock - 2013
High Fidelity - 2000
711 inlägg
för
711 inlägg
Senaste för mig blev denna klassiker i en fin steelbookutgåva :)

1264 inlägg
för
1264 inlägg
Fick hem dessa från Homeenter för nån dag sen! (Johan Falk var en gåva)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden