Köpte precis Star Wars: Original Trilogy på Blu-Ray! ^^
Underbart ju! Bästa sättet man kan avnjuta Star Wars just nu! :) A New Hope är verkligen underbar på Blu-ray!
Min Flickvän är på bra humör och har köpt Mad Max Fury Road på Steelbook till mig! Riktigt läckert omslag! :D
Bra där! Fick själv hem den här boxen för några dagar sen:
Samlar du på mycket steelbooks?
Själv gillar jag den enhetliga känslan med vanliga fordral som står ursnyggt i hyllan! Därför stör det mig lite när fodralen är olika tjocka.
Själv gillar jag den enhetliga känslan med vanliga fordral som står ursnyggt i hyllan! Därför stör det mig lite när fodralen är olika tjocka.
Nja har bara 3 st! Men har fått inspiration från brorsan som har runt 15 steelbooks och allihopa står på ställ i bokhyllan och det ser riktigt coolt ut!
Har ganska många boxar osv... så har en lite mer enhetlig del och en massa boxar, slipcovers och sånt där. :)
Låter riktigt gött! Förutom Fury Road, vilka steelbooks har du?
Skyfall och Jaws. :) Skyfall steelbooken är riktigt snygg om jag får säga det själv.
Är det den nya utgåvan eller en äldre som kom ut 2013? Bild!
http://www.onoffblog.fr/wp-content/uploads/2013/03/full-skyfall-steelbook.jpg
Jag har precis lagt en beställning på CDON, Stanley Kubrick Collection Blu-ray. Jag hoppas få den innan helgen!!!
- LOLITA /1962
- 2001: A SPACE ODYSSEY /1968
- A CLOCKWORK ORANGE /1971
- BARRY LYNDON /1975 Hi-Def Blu-ray Debut
- THE SHINING /1980
- FULL METAL JACKET /1987
- EYES WIDE SHUT /1999
- Bonus Disc: STANLEY KUBRICK: A LIFE IN PICTURES / 2001
Jag har den också, väldigt bra både på bild och ljud. Sen så är det ju mästaren så det är fantastiska filmer!
Aj aj aj, du borde köpt en The Masterpiece Collection istället där Dr Strangelove också är med, och lite fler dokumentärer och extramateriel :O
aj fasiken! jag kan alltid skicka tbx filmen, vart kan man få tag på denna "The Masterpiece Collection"?
Man vill ju ha det senaste av mästaren Kubrick! Synd att han gjorde så få filmer, men som många skriver, bättre med få och riktigt bra än massa skit.
Då får jag leta där! Tack så mycket för tipset Anton! :)
Var ju tvungen att köpa en film för fullpris hos Homeenter så det blev Ex Machina. Sen är det bara att utnyttja erbjudandet på nytt om sex månader :)