Rabatt på hemmakväll som ska stänga. Blev 10 filmer, bl a Looper, som jag inte har sett innan.
Riktigt tråkigt att hemmakväll försvinner allt mer..
även buylando stänger ner i sthlm, tror dom bara har en butik kvar
Riktigt tråkigt! Alla hyr väl film via digitalboxen eller sin smart tv idag...det var bättre förr! :P
Otroligt trist ja. För några år sedan fanns det tre stycken i närheten av mig, nu inte en enda.
Jag bor ute på landet och här har alldrig funnits någon hemmakväll :D
Slutade kolla på homeland efter säsong tre. Dem två första säsongerna var riktigt bra men sen tyckte jag den tappade rätt rejält i säsong 3. Och vetifan hur dem hade tänkt att följa upp det där slutet. Nej nu känns det ju som att dem bara pumpar ut säsong efter säsong utan att ha någon riktig plan på vart fan det ska leda till. Synd, om dem hade lagt av efter säsong 2 hade den helt klart varit uppe bland dem allra bästa i min bok.
Älskar Homeland så det ser jag fram emot, däremot håller jag mig och ser vissa serier bara när de har släppts på dvd/blu-ray, har inte sett säsong 5 av GOT/homeland och Vampire Diaries säsong 7.
Det är på hemmakväll jag jobbade fast här hemma
Mina favoritserier är My So Called Life (1994) -19 avsnitt och Against the wind (1978) -13 avsnitt, det gynnade dem att de inte blev en säsong 2 men lite synd om My So Called Life, den hade vart roligt och se en säsong till även om den inte hade vart lika gynnande då.
homeland är lite upp och ner men det är samtidigt tillräckligt bra och proffsigt producerat för att man vill fortsätta titta, man har ju också investerat rätt mycket i karaktärerna så man vill se vad som sker härnäst.
Hej! Vart fan kan man få tag på Drive i blu ray? Finns fan ingenstans :(
stört att inte drive finns att handla med svensk text? är den out of print eller? vilket även det är märkligt om så vore
Jag såg det nu att det fanns som import på Discshop igen. Det var slut sist jag kollade upp det. Märkligt dock att den inte finns i sverige nånstans