Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom två föregångarna har varit JÄVLIGT bra och ser fram emot detta - minst sagt.
4488 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4488 inlägg
hmmm... var det av mej du fick information av...?

iaf... Ja, även omdet är ett par år kvar så ska det bli kul att få se denna spiontrilogi avslutas med en förhoppnigsvis bra film...

Matt Damon skrev ju på för tre filmer när han gjorde Bourne Identity 2002... Vem som ska regissera är ännu okänt men det ryktas om att Paul Greengrass ska göra det igen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
...och den kommer 2007 - det sa du i alla fall, Marcus

Jo, ser VERKLIGEN fram emot detta.
Hoppas det får ett bra slut.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
[quote:16lrh881]...och den kommer 2007 - det sa du i alla fall, Marcus [/quote:16lrh881]

Ja, iaf enligt IMDb
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Man kan lita på IMDb
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bra slut? Jag tyckte att 2an hade ett bra slut, men skulle mycket gärna vilja veta mer om David Webb.. Jag gillar filmer och spel där man ställer sig själv frågor efteråt
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Jag tror Kadhamamr menade att "Trilogin" får ett bra slut... Supremacy var faktiskt godkänd... dokumentärstuk på kamerorna är bara gött till sådan här typer av "chase" filmer... Det ökar trovärdigthetn mångdubbla... Förhoppnigsvis hoppas vi på en bra tredje del...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har ni tänkt på en sak: Oavsett hur mycket han krockar med bilen, fälls aldrig krockkudden ut
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En tredje film är såklart intressan, och har pottensial.. Jag tycket Identity var bättre än Supremacy..Jag gillade Doug Limans regi til bättre än Paul Greengrass:s..

[quote:167dsg5h]Matt Damon skrev ju på för tre filmer när han gjorde Bourne Identity 2002... Vem som ska regissera är ännu okänt men det ryktas om att Paul Greengrass ska göra det igen[/quote:167dsg5h]

Jaså?,hmm..Vad jag hört i intervjuer o så då var Damon tveksam att göra Supremacy, eftersom många uppföljare blir sämre o så..Då verkade det inte som att han hade skivit på för flera filmer efter första..Jo, Greengrass verkar ju bli regi för den 3:e filmen...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ska det komma en tredje film. nar kommer den
4488 inlägg
för
4488 inlägg
[quote:518q1s3j]Jaså?,hmm..Vad jag hört i intervjuer o så då var Damon tveksam att göra Supremacy, eftersom många uppföljare blir sämre o så..Då verkade det inte som att han hade skivit på för flera filmer efter första..Jo, Greengrass verkar ju bli regi för den 3:e filmen...[/quote:518q1s3j]

Klart han gör tredje filmen... han verkar inte ha ett annat val, Att ersätta honom med en annan Bourne vore både idiotiskt och dålig strategi... Ja menar, vilken skådespelare gillar Uppföljare?...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="master of your mind":1emzgpz4]ska det komma en tredje film. nar kommer den[/quote:1emzgpz4]
2007 kommer 3:an som heter the bourne ultimatum.

enligt imdb så ska matt damon vara med igen vilket jag tycker skulle vara helt knäppt annars, för att byta ut huvudrollsspelaren när 2/3 är gjorda finnns det ingen mening att göra, eftersom damon = jason bourne. det skulle helt enkelt bli fel med en annan skådespelare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo stämmer ju
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:26pdxtds]Klart han gör tredje filmen... han verkar inte ha ett annat val, Att ersätta honom med en annan Bourne vore både idiotiskt och dålig strategi... Ja menar, vilken skådespelare gillar Uppföljare?...[/quote:26pdxtds]

Det var mellan 1a och 2a filmen jag menade som han var osäker om han ville göra 2a filmen, p.g.a. av det jag sa..Att han ska vara med i 3e filmen också är säkert, det vet jag..Om inte Damon skulle varit med i uppföljarna så skulle de ju inte haft några uppföljare..

Hmm, inte vet jag. Många verkar det som!
4488 inlägg
för
4488 inlägg
[quote:1227336q]Hmm, inte vet jag. Många verkar det som! [/quote:1227336q]

Hmmm... jag vet inte ja... Säger som Bill Murray: "Dont make Two of them"
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":2v1sl7nn][quote="master of your mind":2v1sl7nn]ska det komma en tredje film. nar kommer den[/quote:2v1sl7nn]
2007 kommer 3:an som heter the bourne ultimatum.

enligt imdb så ska matt damon vara med igen vilket jag tycker skulle vara helt knäppt annars, för att byta ut huvudrollsspelaren när 2/3 är gjorda finnns det ingen mening att göra, eftersom damon = jason bourne. det skulle helt enkelt bli fel med en annan skådespelare.[/quote:2v1sl7nn]

Han heter David Webb, inte Jason Bourne
4488 inlägg
för
4488 inlägg
David Webb?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
David Webb?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har ni inte sett Supremacy? Där säger de att han heter David Webb..
4488 inlägg
för
4488 inlägg
... Han tar sej många namn men Jason Bourne är det riktiga ...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden