Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[b:2kpj9b0q]Hannah Monatana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Tour (2008)[/b:2kpj9b0q]

Handling: [i:2kpj9b0q]The film shows Miley Cyrus on her Best of Both Worlds Tour as Hannah Montana, with film clips taken from her performance in Salt Lake City, Utah. Behind-the-scenes clips are shown also, showing the conversion from Hannah Montana to Miley Cyrus backstage, and the atmosphere of the production. It is noted that there's no connection with the television series since this is a concert combined with documentary elements.[/i:2kpj9b0q]

Poster:
[img:2kpj9b0q]http://www.juniorcelebs.com/wp-content/uploads/2007/12/best-of-both-worlds-3d-1.jpg[/img:2kpj9b0q]

Vad jag tycker: Eftersom den här är inte någon film, blir det ju svårt att längta till den. Men annars skulle det ju gärna bli kul att se den på en 3-D biograf. Låtarna är helt okej, och Miley Cyrus är snygg son f-n!
[b:2kpj9b0q]DEN HÄR FILMEN HAR INTE PREMIÄR I SVERIGE, EFTERSOM VI HAR INGA 3-D BIOGRAFER....SÅ ÅK TILL NORGE O SE DEN![/b:2kpj9b0q]
Filmen har också varit etta i Usa, och gjort stora framgångar där.

[b:2kpj9b0q]The Hannah Montana Movie 2009[/b:2kpj9b0q]

Inte någon fan av sånadär filmer, men det blir nog kul att se den...eftersom Hannah Montana serien är underhållande ibland.

[i:2kpj9b0q]In TV Guide, Miley Cyrus said that her father will produce the movie, and that it will most likely premiere in the winter of 2008. Miley Cyrus stated that the producers and cast are making a script. No details on the plot have been released as of yet, but it has been confirmed by Cyrus that the movie will show in cinemas, like The Lizzie McGuire Movie, rather than be a DCOM. Country Weekly Magazine has reported that Dolly Parton, Heather Locklear, and Dwayne "The Rock" Johnson could make appearances in the film. Billy Ray Cyrus has also expressed a desire for Willie Nelson to appear.

“Now we’re figuring out ideas for the ‘Hannah Montana’ movie,” Miley said at the Harry Potter and the Order of the Phoenix premiere. The plot is said to center around the Stewart family's return to Tennessee. “My dad is the producer, which I’m really excited about,” she added. “He’s never done anything like this before, but my dad is ready to take on new challenges.

Det blir kul

Vad tycker ni?[/i:2kpj9b0q]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför sjutton har Norge 3D-biografer och inte vi?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hahaha, jag skulle nog hellre bli fistad av ett helt NFL-lag än se denna filmen. Allvarligt, folk klagar på filmer som Paris Hilton är med i innan dom sett dom. Vafan kan det då bli av detta?
198 inlägg
för
198 inlägg
Sounds pretty [b:39vmtf7r]boooring[/b:39vmtf7r] to me!
912 inlägg
för
912 inlägg
Inte alls min typ av film, fy!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ingen film jag skulle vilja se tyvärr
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":20l815q2]Hahaha, jag skulle nog hellre bli fistad av ett helt NFL-lag än se denna filmen.[/quote:20l815q2]SkruMp har aldrig haft så rätt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För att citera Darth Vader:

- NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För att Citera Angy Video Game Nerd

F for FUCKBALLS
737 inlägg
för
737 inlägg
[quote="Batman":10is0p88]För att Citera Angy Video Game Nerd

F for FUCKBALLS[/quote:10is0p88]

Ja! AVGN äger!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I sverige så visade dom ju spy kids 3 i just 3D så vi har visst 3D biografer såg filmen själv på SF i linköping. Men men säjer bara NEJ till sånna här filmer nu.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, där har du fel. Sverige har inga 3D-biografer. Skulle tro att det var vanlig föreställning du fick se. Att se i 3D är dyrt och skulle säkert kosta 200 kr biljetten om nu någon biograf får för sig att investera de pengarna på en sån biograf. De skulle sannerligen välja Stockholm också där den stora publiken finns.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Visades inte Spy Kids 3D i 3D på biograferna i Sverige?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Joo, men i USA använder dom nån speciell 3D-teknik för att visa Hannah Montana antar jag.
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="Tyler":2lajh1wc][quote="SkruMp":2lajh1wc]Hahaha, jag skulle nog hellre bli fistad av ett helt NFL-lag än se denna filmen.[/quote:2lajh1wc]SkruMp har aldrig haft så rätt.[/quote:2lajh1wc]

Det är ganska vulgärt.
912 inlägg
för
912 inlägg
Jag ogillar [i:12lfytjg]Miley Ray Cyrus[/i:12lfytjg] så groooovt mycket, blir irriterad av att se henne.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Välkommen till klubben.
Tur att ingen hemma lyssnar på henne, annars hade vi shoppat efter stereos som tål basebollträslag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tror det är mycket tveksamt om denna filn kommer hit på nåt annat än dvd

största anledningen till att den gick upp på bio i norge är för att serien där visas på nrk1 och är ganska populär

här går den dubbad på disney channel och är inte alls speciellt populär

och vad jag har förstås är det mer en konsert film än en riktig spelfilm

det finns helt enkelt ingen marknad på bio
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det skulle det säkert finnas. Låt säga om de skulle visa Idolfinalen eller Melodifestivalen på bio så skulle de garanterat utplåna Sällskapsresans gamla besöksrekord
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden