Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det står inte var Aftonbladet har fått källan ifrån
Aja, är ändå skeptisk
Hm, programmet om bakom kuliserna börjar om mindre än en timme nu
Aja, är ändå skeptisk
Hm, programmet om bakom kuliserna börjar om mindre än en timme nu
Nu har jag sett den där bakom kullisserna programet,
och jag måste säga att jag blev mer sugen på att gå och se den här filmen.
och jag måste säga att jag blev mer sugen på att gå och se den här filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Samma här, är riktigt sugen på att se filmen nu, även om den känns väldigt olik de förra filmerna. Mer mörk och vuxen på något sätt. Intressant.
Hans Wiklund har för övrigt en skön stil.
Hans Wiklund har för övrigt en skön stil.
Saknas
för
Inga inlägg
Emma Watson is so freakin' hot. Höjdpunkten med bakom kulisserna.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag va lite korkad som planerade att se filmen efter lovet... får bli i början av augusti istället, orka vänta
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":1hzt1gpx]Emma Watson is so freakin' hot. Höjdpunkten med bakom kulisserna.[/quote:1hzt1gpx]
[quote:1hzt1gpx]Men det är inte så att man kan se ner på Dan efter det där. Jag hade också gjort det. All the time. Emma Watson is really fakkin hawt.[/quote:1hzt1gpx]
Haha, allt du tjatar om! :]
[quote:1hzt1gpx]Men det är inte så att man kan se ner på Dan efter det där. Jag hade också gjort det. All the time. Emma Watson is really fakkin hawt.[/quote:1hzt1gpx]
Haha, allt du tjatar om! :]
Saknas
för
Inga inlägg
Man ser filmerna av två enkla anledningar.
1. Hoppas på förbättring från de tidigare.
2. Emma Watson.
Yes sire bob.
1. Hoppas på förbättring från de tidigare.
2. Emma Watson.
Yes sire bob.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, Emma Watson har ju blivit sickat snygg, naken scenen i denna filmen längtar man ju till
6342 inlägg
[quote="ZimtraX":133ejztt]Ja, Emma Watson har ju blivit sickat snygg, naken scenen i denna filmen längtar man ju till [/quote:133ejztt]
Ja, om det nu finns någon?
Såg också programet. Det var bra & intressant, men man fick se alldeles för mycket av filmen så under alla klipp från filmen stirrade jag ner i soffan och stängde av ljudet. Hans Wilund var en idiot, ganska pinsam faktiskt.
Nya bilder!
Bilden på gården är riktigt snygg.
EDIT: [url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/ratings:133ejztt]Ratingen på imdb är uppe.[/url:133ejztt] 7,9 för tillfället.
Såg också programet. Det var bra & intressant, men man fick se alldeles för mycket av filmen så under alla klipp från filmen stirrade jag ner i soffan och stängde av ljudet. Hans Wilund var en idiot, ganska pinsam faktiskt.
Nya bilder!
EDIT: [url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/ratings:133ejztt]Ratingen på imdb är uppe.[/url:133ejztt] 7,9 för tillfället.
[quote="Tyler":1meqmp7b]Emma Watson is so freakin' hot. Höjdpunkten med bakom kulisserna.[/quote:1meqmp7b]
Håller verkligen med dig!
Håller verkligen med dig!
3462 inlägg
Jag såg också dokumentären tidigare ikväll, men den gav banne mig inte mycket. Men det är väl sånt hysch hysch, så nåt annat var väl inte tänkbart.
Saknas
för
Inga inlägg
Nakenscen? Vilken nakenscen? När är hon naken i boken? Jag läste ju just klart den, hon är aldrig naken, isåfall hade jag märkt det.
men släpp det där! om ni hade hälften av energin till att läsa inläggen ordentligt så hade vi sluppit sånt här. och om man tycker någon är snygg eller inte tycker jag inte riktigt har att göra med filmen.
Hehe, jag gillar Evanna Lynch. Även under intervjun verkade någon ha gett henne lugnande innan.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":ydeo8312]Hehe, jag gillar Evanna Lynch. Även under intervjun verkade någon ha gett henne lugnande innan.[/quote:ydeo8312]
Ja precis jag gillar hennes stil också
Ja precis jag gillar hennes stil också
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":29uklumj][quote="ZimtraX":29uklumj]Ja, Emma Watson har ju blivit sickat snygg, naken scenen i denna filmen längtar man ju till [/quote:29uklumj]
Nya bilder!
EDIT: [url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/ratings:29uklumj]Ratingen på imdb är uppe.[/url:29uklumj] 7,9 för tillfället.[/quote:29uklumj]
De visade inte alldeles för mycket. Bara en del scener, men bara för det kan man inte gissa vad som ska hända genom en stor del av filmen. Kom ihåg att vi såg små få bitar av den, men den är 2 timmar lång.
Nya bilder!
EDIT: [url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/ratings:29uklumj]Ratingen på imdb är uppe.[/url:29uklumj] 7,9 för tillfället.[/quote:29uklumj]
De visade inte alldeles för mycket. Bara en del scener, men bara för det kan man inte gissa vad som ska hända genom en stor del av filmen. Kom ihåg att vi såg små få bitar av den, men den är 2 timmar lång.
Saknas
för
Inga inlägg
jag förstår inte vad folk ser hos Harry Flummer filmerna (Harry Potter) dem är ju inte ens vrålbra utan mer löjliga.
Saknas
för
Inga inlägg
Nu när jag har sett några gryma bilder så tycker jag att den verkar bra.
6342 inlägg
Med eftertexter och hela paketet är filmen prick 2h30min, så det är helt okey för mig. Tydligen har dom klippt bort slutscenen där Harry & Dumbledore pratar, men jag hoppas verkligen inte det stämmer. Man får ju tillochmed se ett klipp från det i trailern.
Däremot kommer alla de avhuggna alfhuvuderna vara med.
Däremot kommer alla de avhuggna alfhuvuderna vara med.