Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3ha6pibd][i:3ha6pibd]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:3ha6pibd][/quote:3ha6pibd]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":1k5jsxvn][quote="FiLmGaLeN":1k5jsxvn][i:1k5jsxvn]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:1k5jsxvn][/quote:1k5jsxvn]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:1k5jsxvn]
va? sugarmun?
va? sugarmun?
6342 inlägg
[quote="Tyler":ksgfx3o3][quote="FiLmGaLeN":ksgfx3o3][i:ksgfx3o3]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:ksgfx3o3][/quote:ksgfx3o3]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:ksgfx3o3]
Tänkte jag också på när jag såg bilden.
Tänkte jag också på när jag såg bilden.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":17g6vrb6][quote="Tyler":17g6vrb6][quote="FiLmGaLeN":17g6vrb6][i:17g6vrb6]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:17g6vrb6][/quote:17g6vrb6]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:17g6vrb6]
Tänkte jag också på när jag såg bilden. :D[/quote:17g6vrb6]Länka till sidan är du snäll.
Tänkte jag också på när jag såg bilden. :D[/quote:17g6vrb6]Länka till sidan är du snäll.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":30fdknz7][quote="Tyler":30fdknz7][quote="FiLmGaLeN":30fdknz7][i:30fdknz7]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:30fdknz7][/quote:30fdknz7]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:30fdknz7]
va? sugarmun?[/quote:30fdknz7]
Hur gammal var det du var nu igen?
Haha, jo det är sant Tyler!
va? sugarmun?[/quote:30fdknz7]
Haha, jo det är sant Tyler!
6342 inlägg
[quote="Tyler":25xlk5g6][quote="FiLmGaLeN":25xlk5g6][quote="Tyler":25xlk5g6][quote="FiLmGaLeN":25xlk5g6][i:25xlk5g6]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:25xlk5g6][/quote:25xlk5g6]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:25xlk5g6]
Tänkte jag också på när jag såg bilden. [/quote:25xlk5g6]Länka till sidan är du snäll.[/quote:25xlk5g6]
[url=http://http://news.bbc.co.uk/1/shared/spl/hi/pop_ups/07/entertainment_enl_1183978336/html/1.stm:25xlk5g6]Of course.[/url:25xlk5g6]
[url=http://www.waterstones.com/waterstonesweb/navigate.do?pPageID=1384:25xlk5g6]Save Harry Potter![/url:25xlk5g6]
Tänkte jag också på när jag såg bilden. [/quote:25xlk5g6]Länka till sidan är du snäll.[/quote:25xlk5g6]
[url=http://http://news.bbc.co.uk/1/shared/spl/hi/pop_ups/07/entertainment_enl_1183978336/html/1.stm:25xlk5g6]Of course.[/url:25xlk5g6]
[url=http://www.waterstones.com/waterstonesweb/navigate.do?pPageID=1384:25xlk5g6]Save Harry Potter![/url:25xlk5g6]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":16x1ljcu][quote="hannibal23":16x1ljcu][quote="Tyler":16x1ljcu][quote="FiLmGaLeN":16x1ljcu][i:16x1ljcu]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:16x1ljcu][/quote:16x1ljcu]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:16x1ljcu]
va? sugarmun?[/quote:16x1ljcu]
Haha, jo det är sant Tyler![/quote:16x1ljcu]
Vad menar ni med sugarmun?
va? sugarmun?[/quote:16x1ljcu]
Haha, jo det är sant Tyler![/quote:16x1ljcu]
Vad menar ni med sugarmun?
Saknas
för
Inga inlägg
Det var någon gala på Bergakungen i Göteborg. Någon som vet vad som hände där? Tyckte någon sa att hon som spelar Hermione var där....
6342 inlägg
[quote="Area51":2fd1q2qd]Det var någon gala på Bergakungen i Göteborg. Någon som vet vad som hände där? Tyckte någon sa att hon som spelar Hermione var där.... [/quote:2fd1q2qd]
Suck, nej hon var inte där. Det var Katie Leung som spelar Cho Chang och Matthew Lewis som spelar Neville Longbottom som dök upp.
Suck, nej hon var inte där. Det var Katie Leung som spelar Cho Chang och Matthew Lewis som spelar Neville Longbottom som dök upp.
[quote="YesBox":33o3qpgb]Synd att inga skådisar kom.[/quote:33o3qpgb]
läs inläggen ordentligt.
läs inläggen ordentligt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hempo22":32aenz8e][quote="YesBox":32aenz8e]Synd att inga skådisar kom.[/quote:32aenz8e]
läs inläggen ordentligt.[/quote:32aenz8e]
Synd att inga större* skådisar kom, menar jag
läs inläggen ordentligt.[/quote:32aenz8e]
Synd att inga större* skådisar kom, menar jag
6342 inlägg
[quote="YesBox":ter9gipt][quote="hempo22":ter9gipt][quote="YesBox":ter9gipt]Synd att inga skådisar kom.[/quote:ter9gipt]
läs inläggen ordentligt.[/quote:ter9gipt]
Synd att inga större* skådisar kom, menar jag [/quote:ter9gipt]
Var glad över att [i:ter9gipt]någon[/i:ter9gipt] ens kom.
läs inläggen ordentligt.[/quote:ter9gipt]
Synd att inga större* skådisar kom, menar jag [/quote:ter9gipt]
Var glad över att [i:ter9gipt]någon[/i:ter9gipt] ens kom.
Saknas
för
Inga inlägg
Men... det är fortfarande synd att inga större skådisar kom, även om jag är glad över att någon ens kom
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":gvb3g0ps]Jag kan inte fatta att dom gnäller på prat när det är allt från DA, Ocklumenering, Graup, Umbridge, Dementorattack och trolldomsministeriet som visas innan slutstriden.
Bilden nedanför hade denna text:
[i:gvb3g0ps]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:gvb3g0ps][/quote:gvb3g0ps]
Grät av skratt.
Är det en bra idé att jag visar upp den ocensurerade Equus-bilden som jag har då?
Bilden nedanför hade denna text:
[i:gvb3g0ps]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:gvb3g0ps][/quote:gvb3g0ps]
Grät av skratt.
Är det en bra idé att jag visar upp den ocensurerade Equus-bilden som jag har då?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":1uv1n8rq][quote="Tyler":1uv1n8rq][quote="FiLmGaLeN":1uv1n8rq][i:1uv1n8rq]Harry Potter actress Emma Watson gets a surprise when she sees co-star Daniel Radcliffe bare-chested in a leather waistcoat. Watson, who plays Hermione Granger, was at the US premiere of Harry Potter and the Order of the Phoenix in Los Angeles.[/i:1uv1n8rq][/quote:1uv1n8rq]Inte bara het när hon kommer som på min avatar, hon har ***sugarmun också ;P[/quote:1uv1n8rq]
Haha, jo det är sant Tyler![/quote:1uv1n8rq]
Jag tänkte typ exakt samma sak ska jag erkänna! Hon är ju sjukligt het!
Haha, jo det är sant Tyler![/quote:1uv1n8rq]
Jag tänkte typ exakt samma sak ska jag erkänna! Hon är ju sjukligt het!
1753 inlägg
Ingen idé, den är nämligen fejk.
6342 inlägg
Då har [url=http://www.imdb.com/title/tt0373889/:2uxazvqv]ratingen[/url:2uxazvqv] sjunkit rejält, till 6,8. Nä skojja, den har ökat upp till 8,0. Däremot har den endast 68% på Rotten Tomatoes.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="allsen":2z6ybfvz][b:2z6ybfvz]Hejsan! Jag undrar om man kan boka biljetter? svara till denna mejladress: [url=mailto:Alicialindskog@hotmail.com]Alicialindskog@hotmail.com[/url][/b:2z6ybfvz][/quote:2z6ybfvz]
ehmm tror bara du kan vinna biljetter hära men jag ska nog låta moderatorerna svara.. varför inte SF.se?
ehmm tror bara du kan vinna biljetter hära men jag ska nog låta moderatorerna svara.. varför inte SF.se?
6342 inlägg
[quote="allsen":l62z7nxf][b:l62z7nxf]Hejsan! Jag undrar om man kan boka biljetter? svara till denna mejladress: [url=mailto:Alicialindskog@hotmail.com]Alicialindskog@hotmail.com[/url][/b:l62z7nxf][/quote:l62z7nxf]
Eller så kollar du här igen.
På www.sf.se finns det tydliga bruksanvisningar till hur du gör. Eller så går du till närmaste biograf.
Eller så kollar du här igen.
På www.sf.se finns det tydliga bruksanvisningar till hur du gör. Eller så går du till närmaste biograf.