Trailern kan ses på [url:2xg7s6ns]http://video.aol.co.uk/[/url:2xg7s6ns].
Hittills har det bara kommit en teaser och den kan ses [url=http://www.apple.com/trailers/wb/harrypotterandtheorderofthephoenix/hd/:2xg7s6ns]här[/url:2xg7s6ns].
Så folks, hur blir det med kommande filmer i genren har de delat upp böckerna i två filmer eller???
Saknas
för
Inga inlägg
Lucmas använd spoiler i forumet. Inte så kul för dem som inte har läst sista boken än....
6342 inlägg
Idiot, andra gången detta händer nu. Och jo, enligt MZ:s biotopp är den på plats 12.
Saknas
för
Inga inlägg
Du film galen killen jag menar att den borde vara lite bätte än plats 12 inte att den inte vae det du klagar hela tiden
Saknas
för
Inga inlägg
sawyer besvarar du mig nu också på en dag har 5 besvarat mig film galen och mer...
[b:23yfj9x4]lucmas[/b:23yfj9x4], ska du vara här så får du visa en mer seriös sida och dessutom kolla igenom reglerna... Trippelpostning och massutskick av smileys är föga uppskattat... Dessutom, ANVÄND ALLTID SPOILERS!... När du avslöjar något...
Respektera att andra inte sett samma filmer som du...
Tar bort inläggen, pronto...
Respektera att andra inte sett samma filmer som du...
Tar bort inläggen, pronto...
Men vad tror du själv? Det är bara andra gången jag får se nån idiot skriva en lista på alla som dör i boken, jag som så många andra väntar fortfarande på en svensk utgåva och vill helst inte veta att den o den dör..
Saknas
för
Inga inlägg
Bla Bla Bla tro inte jag är den första den där gästen HarryPotter geniet sa också det.
Saknas
för
Inga inlägg
Jaja förlåt då jag hittade inte spoilern jag blev medlem i dag eller igår eller nåt.
Och för guds skull, använd "Ändra"-knappen! ... Inte två inlägg på raken... Finnes uppe till höger i ditt inlägg... Bra start, det här...
[quote="lucmas":1n0hl0f7]Jaja förlåt då jag hittade inte spoilern jag blev medlem i dag eller igår eller nåt.[/quote:1n0hl0f7]
Jag är bara lite nyfiken nu då..
Vad fick dig att tro att någon skulle uppskatta en lista på alla som dör i boken?
Jag är bara lite nyfiken nu då..
Vad fick dig att tro att någon skulle uppskatta en lista på alla som dör i boken?
Saknas
för
Inga inlägg
Jag skrev in det och tänkte på spoilern för att inte avslöja nåt men jag hittade den inte.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Men nu ska jag tänka på spoiler men tack markus eller marcus
Saknas
för
Inga inlägg
Berättade inte Marcus just för dig att du ska använda "ändra" funktionen istället för att dubbelposta...
Saknas
för
Inga inlägg
Läste förut att ´´Harry Potter´´ är världens rikaste film som tjänar mest pengar så här ser ställningen ut:
1. Harry Potter 30,90 miljarder
2. James Bond 30,70 miljarder
3. Star Wars 29,30 miljarder
1. Harry Potter 30,90 miljarder
2. James Bond 30,70 miljarder
3. Star Wars 29,30 miljarder
Saknas
för
Inga inlägg
Det är nog bäst att du övar lite på din svenska Lucmas.
Saknas
för
Inga inlägg
Oh, snälla nån. En till idiot som har anlänt till forumet, no offence. Inga namn nämnda heller.
Och lucmas, snälla, skriv inget mer här om du inte mognar lite, lär dig svenska och skriv något vettigt.
Och lucmas, snälla, skriv inget mer här om du inte mognar lite, lär dig svenska och skriv något vettigt.
Älskar själv Harry Potter och såg fram emot denna film. Den var okej. Inte bättre än trean och fyran men den var väldigt bra iallafall. Jag gillade effekterna, särkilt där de var i Ministeriet. Blev däremot väldigt irreterad över hur dom 'foreshadowed' en del saker från sexan. Och att dom tog bort flera höjdpunkter från boken tex - 'give her hell from us peeves' och 'weasley is our king'.
Det är den enda Harry Potter filmen som jag bara har sett en gång på bio. Har sett alla andra minst 3 gånger på bio.
Det är den enda Harry Potter filmen som jag bara har sett en gång på bio. Har sett alla andra minst 3 gånger på bio.
6342 inlägg
Weasley är vår kung kunde dom ju inte tagit med eftersom hela Quidditch delen var borttaget. Samma sak med Peeves, han introducerades aldrig i de tidigare filmera, så det skulle vara konstigt om han bara dök upp nu. I denna (och förra, bortsett från Myrtle) fanns det inte ens några spöken överhuvutaget.
6342 inlägg
Nu är denna den näst mest inkomstbringande filmen i [url=http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=harrypotter5.htm:1th9tsxv]serien...[/url:1th9tsxv] Även i USA. Sjätte mest inkomstbringande filmen någonsin.